Результати голосування Інтернет-аудиторії 2006 року у категорії Шоу-бізнес / Ведуча шоу-програм
Річний рейтинг за результатами голосування Інтернет-аудиторії обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Маша Єфросініна |
40,10% |
5 |
|
2. |
|
Ольга Горбачова |
39,14% |
4,97 |
|
3. |
|
Наталя Могилевська |
34,84% |
3,81 |
|
4. |
|
Катя Осадча |
16,71% |
2,12 |
|
5. |
|
Сніжана Єгорова |
10,50% |
1,33 |
|
6. |
|
Ольга Герасим’юк |
8,11% |
0,97 |
|
7. |
|
Анна Безулик |
7,64% |
0,92 |
|
8. |
|
Ольга Сумська |
7,64% |
0,90 |
|
9. |
|
Наталя Сумська |
6,44% |
0,71 |
|
10. |
|
Катя Виноградова |
2,63% |
0,31 |
|
11. |
|
Анжелика Рудницкая |
1,19% |
0,16 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Ведуча шоу-програм». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|