Фальстарт ТМ «Світ яєць» на ринках | |
Company: Ovostar Union |
Потенційним споживачам повідомляється, що торгова мережа заключила з найкращими виробниками курячих яєць довгострокові контракти , за якими продукція виробляється на замовлення та по технології, розробленій торгівельною структурою, причому пеціалісти Ви запитаєте: «Чим же відрізняється торговельна мережа «Світ яєць» від торговельної мережі «Телешівські яйця»? Відповідаємо: принципова різниця полягає в тому, що «Світ яєць» відходить від продажу курячих яєць конкретного виробника (ЗАТ «Малинове», «Птахофабрика «Україна» і т.д.), а продає і рекламує по суті сам продукт – яйце, але неодмінно найвищої якості і неодмінно недешеве. Тобто основна ідея полягає в тому, щоби відійти від конкуренції у виробництві і перейти до конкуренції у продукті. Торгівля, розкриваючи секрет, повідомила, що ця ідея запозичена із сусідньої держави, а саме Росії. Наприклад, на ринках Москви торгівля відбувається саме таким чином. Але в нас і ситуація трішки відрізняється, адже споживачам поки що важко зрозуміти, звідки ж те яйце взялося. Тобто задача перед продавцями стоятиме не легка: практично зруйнувати існуючі стереотипи покупців щодо виробників яєць та їх ролі у контролюванні якості продукції. На жаль, насправді справи розвиваються не так, як планувалося. Не дивлячись на те, що на початку літа бувпідписаний бізнес-план із вказаними термінами втілення проекту, стандартами продукції та вимогами до торгових точок, успішний старт поки так і не відбувся. Хто винен сказати складно, адже ланцюг відповідальності тягнеться від виробничої площадки через логістику до торгових точок... У торгівлі існують нарікання на те, що на виробничих площадках не досить розуміння суті проекту і, як наслідок, відповідального ставлення до нього. То граматичну помилку зробили в маркуванні, написавши замість «Світ яєць» – «Світ яець», бо маркувальна машина була російського виробництва. Коли цю проблему виправили, замінивши обладнання, – продукція, що надійшла до торгових точок, хоч і була відмінної якості за показниками кольору жовтка та чистоти шкаралупи, але не відповідала ваговим показникам, прописаним в стандартах. «Всі формальні рішення були прийняті, але якість їх виконання залишає бажати кращого, – говорять у торговельному підрозділі Холдингу. – Проблема застрягла на виробництві». Але ж і торгівля не свята, бо виведення нової торговельної мережі на ринок почала безсистемно з експериментів на очах у споживачів: розмаїття логотипів, варіантів цінників, малюнків та назв категорій вражало уяву та могло збити з пантелику будь-кого. Пройшов деякий час поки виробили і затвердили спільне для всіх бачення нової торгової марки і це не дивно, бо задача не така проста, як здається на перший погляд, і вимагає часу та значних зусиль для осмислення та реалізації. Так, нерозв’язаних задач ще багато, але головне – не пошук крайнього, а спільні намагання вирішити проблеми, що виникають. Адже будь-який бізнес, будь-яке виробництво чи торгівля – це в першу чергу люди, а порозумітися людям за бажання можна завжди, тим більше тим, хто робить одну справу і працює на спільний результат. Та проблеми не вирішуються балачками, а тільки спільною роботою та конструктивними рішеннями, впровадженими на окремо взятих ділянках. Тому сподіваємося, що вже в найближчому майбутньо му ми зможемо привітати ТМ «Світ яєць» із успішним стартом на продовольчих ринках, а поки – працюємо далі… |
|
Tweet |
|