Дмитро Глинка в 18 років, одночасно отримуючи вищу освіту, почав свою кар’єру в компанії «Ніко Донецьк», яка співпрацює з АХА. За 3 роки роботи йому вдалося домогтися підвищення до заступника начальника відділу продажів. Після довгої та ефективної співпраці з «AXA Страхування» Дмитру запропонували спробувати свої сили в українській дочці світового лідера у сфері страхування Групи AXA.
Під керівництвом Дмитра досягнуті домовленості про співпрацю з багатьма автосалонами, відкрито Лівобережне відділення AXA, яке вже показує позитивну динаміку зростання продажів. У роздрібному сегменті також спостерігається хороша тенденція зростання – підвищення обсягів продажів (у порівнянні з попереднім кварталом) до 30%, що становить близько 5 млн. зборів платежів щомісяця.
На новій посаді Дмитро ставить перед собою амбітні, але в той же час реальні для здійснення цілі. «Із завдань – присутність у кожному автосалоні міста Києва наших фахівців зі страхування. Величезний потенціал в корпоративному страхуванні, в той же час ми завжди дивимося на страхування нестандартно і маємо намір впроваджувати глобальні проекти, які до цих пір в компанії ще не здійснювалися, – прокоментував Дмитро Глинка. – Роблю велику ставку на розвиток агентської мережі, яка вже показує значні результати. За останні півроку агентська мережа виконала план на більш ніж 200%. Також пріоритетним і актуальним для Києва вважаю впровадження продажів через Інтернет».
Кількість клієнтів у Київській дирекції продовжує стрімко зростати. У березні 2013 року кількість оброблених договорів з пролонгації перевищила більше ніж у два рази показники аналогічного місяця 2012 року. Кількість крос-продажів у Київській дирекції зросла втричі.
|