АГРОМАТ «запустив» життєві ситуації | |
Company: AGROMAT |
АГРОМАТ – найбільший гравець ринку плитки та сантехніки в Україні, запустив весняну кампанію. Ідея – показати емоційні життєві ситуації, свідками яких є плитка та сантехніка. І цим нагадати в весняний сезон ремонтів, що варто завітати саме в АГРОМАТ, адже тут підберуть інтер’єр індивідуально для кожного і навіть врахують психотип. Хочете перевірити чи так це? Пропонуємо пройти тест та знайти всій ідеальний інтер’єр: https://only-in.agromat.ua Ми всі добре знаємо, що ранок починається не з кави, а з ванної кімнати. Щодня ми прокидаємося, встаємо, йдемо до ванної кімнати. Ввечері повертаємося додому з роботи і знову заходимо до ванної кімнати. Ми навіть не помічаємо, як часто саме у ванній кімнаті ми приймаємо важливі життєві рішення чи мріємо про майбутнє, чи просто співаємо у душі, коли радісно. Наважуємося кардинально змінити своє життя, освідчитися в коханні або ж по-дитячому дуріємо. Саме в ванній кімнаті ми ховаємося від довколишнього шуму, щоб побути наодинці з собою – це наш «час на роздуми». Тут ми помічаємо хто справжній «володар світу» та «король в домі». А памятаєте свій найромантичніший момет в дУші і душІ? Дівчата, а селфі? Звичайно ми любимо селфі у ванній! Свідками всіх цих подій стає плитка та сантехніка родом з АГРОМАТу. Адже продукція, куплена в АГРОМАТі, є в квартирі чи будинку майже кожного українця. Ванна – місце сили і поновлення, релаксу та відродження. АГРОМАТ – лідер у світі керамічної плитки та сантехніки – знає про це все і навіть більше. Знає про те, які саме люди, надають перевагу тому чи іншому стилю ванної кімнати, тому чи іншому продукту і готовий створити ідеальний інтер’єр саме для вас. І все це швидко, легко та надійно. Комунікаційна кампанія складається з серії віжуалів та аудіороликів, 4-х трішки провокативних відео та тесту на визначення свого ідеального інтер’єру. Відео: |
|
Tweet |
Send by E-mail Print version |