Аналітика ICSC: яке майбутнє чекає традиційні торгівельні центри | |
Ukrainian Retail Association |
Як змінюються торгові центри, намагаючись підлаштуватися під мінливий ринок і вимоги сучасного покупця. Зміни в споживчих звичках у поєднанні з закриттям торгових центрів у США – не показник критичності ситуації в даному сегменті нерухомості, вважають в Міжнародній раді торгових центрів (ICSC). Як зазначає UTG, посилаючись на видання insider-trends.com, у традиційних торгівельних центрів ще є майбутнє.
Успішно працювати на ринку, на думку експертів, вдається тим об’єктам, які поєднали торговий простір з розважальною частиною. В рамках даної тенденції супермаркет American Dream Miami загальною площею понад 6 млн кв. футів (560 000 кв. м) стане схожим на Діснейленд, передавши велику частину приміщень розважальним закладам, включаючи парк розваг, аквапарк і криту лижну трасу. Centfield City Westfield в Лос-Анджелесі в якості відмінної риси вибрав музичні розваги. Для цього в ТРЦ була створена відкритий майданчик площею 18 000 кв. футів (1700 кв. м), де проводяться виступи музичних колективів та інші заходи. Аналогічно вчинили в ТРЦ Partridge Creek в Детройті, де кілька разів на тиждень проводяться концерти під відкритим небом. Ще однією тенденцією, яка інтенсивно простежується в усьому світі, стала спеціалізація ТРЦ на певних нішах. Наприклад, ТРЦ Life Time Center площею 286 000 кв. футів (26 600 кв. м) в Бостоні перетворився в торговий центр, орієнтований на здоров’я і фітнес. Відвідувачі цього ТРЦ можуть піти в спортзал, пройти курс занять в певних спортивних дисциплінах, відвідати медичний центр, сходити в спа-салон, пройти косметичні процедури, поїсти корисні продукти і багато іншого – все в одному місці. Тому ті, хто серйозно ставиться до здоров’я, проводять в ТРЦ цілий день. Ще одна ніша – розкіш. Так ТРЦ під відкритим небом Bal Harbour Shops в Майамі площею 450 000 кв. футів (41 800 кв. м) є одним з найуспішніших торгових центрів в світі. Він не тільки розташований в багатому районі, а й приваблює туристів з усього світу. Завдяки чому в Bal Harbour є лист очікування топових брендів класу «люкс», які хочуть стати його частиною. Не дивно, що зараз йде розширення даного ТРЦ майже вдвічі – ще на 340 000 кв. футів (31 600 кв. м). Іншими словами, торгові центри адаптуються до змін в купівельні звички, впроваджуючи нові моделі розвитку. І один з основних напрямків – створення цілого переліку причин для відвідування ТРЦ. Тому торгові об’єкти поступово об’єднуються з громадськими приміщеннями, житловими просторами, готелями, офісами і місцями для спільної роботи, послугами охорони здоров’я та краси, тренажерними залами, громадським харчуванням, місцями проведення різних заходів і розваг. «Широкий спектр пропозицій, які збільшують кількість послуг і споживчого досвіду, без сумніву призводять до збільшення відвідуваності ТРЦ і зростання обсягів його орендарів. Тому ТРЦ поступово стають суспільно корисними просторами, і при правильному поєднанні послуг, досвіду та роздрібної торгівлі, такі ТРЦ збережуть свою актуальність і в майбутньому «, – зазначила директор компанії UTG Євгенія Локтіонова. |
Tweet |
Send by E-mail Print version |