«Дуже добре» – народна оцінка якості обслуговування «Київстар» у 3 кварталі 2011 року
  
Company: Kyivstar GSM
«Дуже добре» – народна оцінка якості обслуговування «Київстар» у 3 кварталі 2011 року

Наразі триває Європейський тиждень якості, та «Київстар» підводить підсумки «Народної оцінки» якості обслуговування. Клієнти оператора вкотре схвалили якість обслуговування компанії. «Народна оцінка» у третьому кварталі 2011 року – «дуже добре».

Щоквартально «Київстар» підбиває підсумки «Народної оцінки» якості обслуговування у call-центрі та центрах обслуговування абонентів. Оголошення такого оцінювання стає особливо актуальним під час Європейського тижня якості, що триває, та Всесвітнього дня якості 10 листопада. У 3 кварталі 2011 року участь в оцінюванні роботи цих підрозділів взяли близько 70 тис. клієнтів. Якість обслуговування call-центру було оцінено у 4,51 бали, а спеціалістів центрів обслуговування абонентів – 4,55 балів з максимальних 5.

Основні критерії, за якими клієнти оцінюють якість обслуговування «Київстар», – це ввічливість та уважність експертів, зрозумілість їх пояснень та рівень знань, оцінка часу очікування.

Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар» Ніна Марцін:

«Ми вдячні кожному нашому клієнтові за відгуки та зауваження. Програма «Народна оцінка» дозволяє нам не лише отримувати від наших клієнтів зворотній зв’язок, але й змінюватися у найкращу сторону. Ми раді отримати оцінку нашої роботи за коротким номером 466*55*».

Систему «Народної оцінки» будо впроваджено чотири роки тому. З того часу клієнти «Київстар» можуть впливати на якість обслуговування компанії. Кожен абонент може оцінити обслуговування за власною ініціативою, зателефонувавши з мобільного «Київстар» за спеціальним коротким безкоштовним номером 466*55*, або за пропозицією «Київстар».

«Київстар» докладає максимум зусиль, щоб його клієнти отримували якісне обслуговування.

 

Інформація за темою:

·        65 тисяч клієнтів «Київстар» оцінили якість обслуговування як «дуже добре»

·        Абоненти дали високу оцінку якості обслуговування «Київстар» у 1 кварталі 2011 року

 

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.

До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.

«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

 
Дегтярівська вул. 53, Київ, 03110
Phone: (044) 466-0-466,
(044) 209 00 70
Web:

Attached fileAttached file Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version