Арбітражний суд Москви відмовив компанії «Нестле Росія», яка вимагала визнати неналежною рекламу «Юнілівер» зі слоганом «І ніякої магії». Цей слоган використовувався в рекламі бульйонних кубиків Knorr. У російській дочірній Nestle вважали, що ця реклама дискредитує кубики Maggi Nestle, тому що слова Maggi і «магії» співзвучні. Суд просили припинити розповсюдження цієї реклами, яка є проявом «недобросовісної конкуренції». Юрист «Нестле Росія» пропонував відповідачам замінити слоган на фразу «Ніякого чарівництва».
Юристи «Юнілівер» вважають, що ніякого некоректного порівняння в ролику немає. За їх замовлення були проведені і лінгвістичні дослідження, і маркетологічні, які показали, що ролик Knorr не асоціюється у споживачів з Maggi і реклама не вплинула на динаміку продажів кубиків від Nestle. У заяві юристів відповідача також зазначено, що слово «магія» – частина російської мови та її використання не обмежено.