З 26 жовтня історії звичайних співробітників «Київстар» – на великих екранах | |
Author: kyivstar |
Робота займає значне місце в житті кожної людини, і однаково важливо, аби вона приносила задоволення працівнику та користь клієнту. Щоб розповісти про особливості кар’єрного шляху, «Київстар» зняв серію роликів про життя співробітників компанії «Моя справа – моє життя». Перший ролик – про життя співробітниці call-центру, для якої робота в компанії стала одним з найважливіших професійних досягнень. Герої серії роликів «Моя справа – моє життя» – співробітники різних функцій, які змогли розкрити свої здібності та таланти в компанії, для яких «Київстар» став невід’ємною частиною життя. Вони розповідають про те, як любов до своєї справи та можливості, які відкриває компанія, допомагають їм реалізуватися професійно. Ролик доступний для перегляду з 26 жовтня 2013 року у Харкові – у кінокомплексі «Планета Кіно IMAX» в ТРЦ «Французький бульвар», у Дніпропетровську – у кінотеатрі «Міст-Кіно», у Львові – в кінотеатрі «Кінопалац». «У кожного співробітника «Київстар» свій кар’єрний шлях у компанії. Тут вони набувають нового досвіду, відточують навички, деякі – вперше дізнаються смак перемоги і поразки. «Київстар» створює гідні умови для професійного та особистого вдосконалення та зростання кожного. Наші співробітники пишаються своєю роботою в «Київстар», а компанія пишається тим, що виховує лідерів. Саме про таких співробітників – цілеспрямованих, сміливих і готових зростати разом із компанією – ми зняли серію роликів, яка отримала назву «Моя справа – моє життя», – каже Михайло Шуранов, директор з корпоративних зв’язків «Київстар». Героїнею першого ролика стала Марина Батаєва, яка за підсумками 2012 року є кращим співробітником сектора обслуговування абонентів передоплати та кращим продавцем за підсумками 2-го кварталу. Досвід роботи Марини в «Київстар» становить два роки, і за цей час вона встигла стати одним із кращих працівників компанії і активним учасником її життя. У ролику Марина розповідає про те, яким новим навичкам її навчила робота в «Київстар», якими якостями повинен володіти оператор для того, щоб абоненти, звертаючись за допомогою в call-центр, залишалися задоволені. «Оператору call-центру потрібно бути чуйним і комунікабельним, відповідати на дзвінки з посмішкою в голосі, адже клієнти завжди відчувають, яка ти насправді. До кожного абоненту я намагаюся підібрати свій «ключик». Крім навичок ефективного спілкування, не менш важливо навчитися володіти собою, своїм настроєм», – розповідає героїня ролика. До речі, Марія Батаєва поділилася принципом, яким вона керується, працюючи в компанії: «Завжди треба робити більше, ніж ти можеш собі уявити, досягати неймовірного, прагнути до зірок! Саме тому в «Київстар» працюють тільки найкращі». Ролик ви можете подивитися тут: http://www.youtube.com/watch?v=C6MdjWVPeJM&feature=youtu.be. |
Tweet |
Send by E-mail Print version |