Новий ролик «Чернігівське»: українська пісня в кожному з нас | |
Author: CaнИнБeв |
День Незалежності для кожного українця – особливе свято, яке об’єднує мільйони співвітчизників по всьому світу. А що може згуртувати краще, ніж українська пісня? Нове відео від BBDO Ukraine для пива «Чернігівське» розповість про те, що народна пісня не втратила своєї актуальності і в сучасній Україні. Українські мотиви близькі кожному, а тому до сих пір продовжують звучати в навушниках мільйонів українців. А коли хтось, не стримавши емоцій та душевного пориву, починає наспівувати українську пісню на вулиці, випадкові перехожі не можуть залишатися байдужими та підхоплюють улюблені мелодії. Ролик – продовження кампанії до Дня Незалежності України, в рамках якої «Чернігівське» представило лімітовану серію банок «Українська Пісня». Кожна з чотирьох банок серії містить слова українських народних та популярних пісень, проілюстрованих із любов’ю українськими каліграфами та художницями – сестрами Лопухіними. «Всім відомо, що українці одна за найспівочіших націй світу, вони полюбляють, як складати музику та пісні, так і співати їх. Але інколи для того, аби пригадати та заспівати народну українську пісню гордо, відкинувши сором’язливість, нам потрібен стимул або чийсь приклад. Цим відео ми хотіли не лише нагадати українцям про наші давні співочі традиції, але й закликати їх слухати та співати українські пісні. Адже вони прекрасні, завжди актуальні, радують та об’єднують нас, де б ми не були», – говорить Анна Руденко, старший менеджер з маркетингу групи бренда «Чернігівське» компанії САН ІнБев Україна. Денис Келеберденко, керівник творчої групи агентства BBDO Ukraine зауважує: «Сьогодні дуже часто можна зустріти людей в навушниках: в транспорті, на вулиці. І нам здається, що ми приблизно знаємо, яка музика зараз звучить в їх динаміках – рок або поп. Але було б прекрасно, щоби напередодні Дня Незалежності в навушниках українців звучали народні пісні. Так ми закликаємо людей пам’ятати про українські традиції, які роблять нас ближче один до одного». Команда проекту: САН ІнБев Україна: Директор з маркетингу – Василь Шилов Старший менеджер з маркетингу групи бренда «Чернігівське» – Анна Руденко Асистент бренд-команди «Чернігівське» – Анастасія Кругликова BBDO Ukraine: Creative Director – Анже Єреб Head of design studio – Мартинас Біршкис Creative Group Head – Денис Келеберденко Art Director – Михайло Петрусяк Copywriter – Аліса Кучинська Designer – Олена Денисевич DTP – Андрій Чекерес Account Director – Наталія Лісеєва Account Manager – Жанна Маслова Інформаційна довідка: ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. |
Tweet |
Send by E-mail Print version |