Бренд CHILL узяв найкращі нагороди на престижному конкурсі!
  
Бренд CHILL узяв найкращі нагороди на престижному конкурсі!

Новий хайповий бренд CHILL лідера пивоварного ринку «САН ІнБев Україна» отримав три медалі від асоціації «Укрпиво»: дві золоті та срібну! Так CHILL підкорив учасників і експертів Міжнародного конкурсу якості пива.

Золотими медалістами стали CHILL Sour зі смаком лимона, лайма і мате та CHILL Spicy зі смаком віскі. А CHILL Sweet зі смаком бразильського коктейлю кайпірінья з нотками лайма і солодкістю цукрової тростини тепер може похвалитися «сріблом».

«Чиллять» разом з українцями три популярні «мемові» тварини — символи CHILL: розслаблений лінивець, няшна коала і кумедна лама. Позитивний настрій — це і є філософія бренда. Неважливо, який сьогодні день тижня, — відмінний CHILL гарантований.

«Наш CHILL крутий, і це підтвердили експерти «Укрпива». Ми довго працювали над рецептурами і дуже задоволені, що він вийшов таким нестандартним, смачним і прикольним, до того ж без традиційної пивної гіркуватості», — говорить Катерина Зражевська, маркетинг-менеджер преміум-брендів «САН ІнБев Україна».

Відзначимо, що в кожному CHILLі міститься 5% алкоголю, а роблять його круті експерти Харківської пивоварні.

Time to CHILL, друже, time to CHILL!

Інформаційна довідка:

Про конкурс:

Міжнародний конкурс якості пива, безалкогольних, слабоалкогольних напоїв, мінеральних і питних вод, солоду пивоварного в рамках всеукраїнської акції «Свято пива» проводиться асоціацією «Укрпиво» вже 20 років. Конкурс, який залучає до експертної грошової оцінки продуктів найкращих міжнародних експертів, за роки існування став однією з найавторитетніших галузевих премій в Україні.

ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten; а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2016 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 30,0% у натуральному вираженні.

https://www.facebook.com/SUNInBev.UA

http://www.suninbev.com.ua/


Attached fileAttached file Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK