Святкуй відповідально: BUD та Uber за безпечну поведінку водіїв на дорогах Києва | |
Author: SPN_Communications |
Напередодні новорічних і різдвяних свят бренд BUD пивоварної компанії «САН ІнБев Україна» за підтримки міжнародної компанії Uber запускає в Києві соціальну кампанію, спрямовану на запобігання водінню в нетверезому стані. Кампанія триватиме з початку грудня 2017 року до середини січня 2018 року. «Святкуй відповідально» — з таким гаслом стартує соціальна кампанія бренда BUD. Час і гасло акції обрані не випадково: вибір подарунків, корпоративні заходи, зустрічі з друзями і близькими повинні бути джерелом лише позитивних емоцій. Саме тому після приємного вечора в ресторані, барі або вдома партнери акції рекомендують не сідати за кермо в нетверезому стані, а скористатися застосунком Uber і замовити авто з водієм. Ідею акції — насолоджуватися святами повною мірою, але не забувати про відповідальне ставлення до водіння — підтримав популярний шоумен Андрій Шабанов, звернувшись до всіх громадян України в спеціальному відеоролику. «Взятися п’яним за кермо — це все одно, що схопитися за канат, на якому висить людина над прірвою, попередньо намастивши руки кремом! Чому в другому випадку всім зрозуміло, що це несусвітня дурість, а в першому — дуже часто ні?», — коментує ідею кампанії Андрій Шабанов, телеведучий і генеральний продюсер української радіостанції «Просто Ради. О». Автори ініціативи пропонують усім небайдужим жителям України підтримати ідею відповідальності за кермом на спеціальному сайті www.vidpovidalni.in.ua, а також ділитися думками щодо зниження аварійності на дорогах з вини нетверезих водіїв у соціальних мережах, використовуючи хештег #святкуйнерулюй. «Для нас відповідальність — не порожнє слово, це частина культури компанії та всіх її брендів. У рамках спільної акції бренда BUD та Uber ми звертаємо увагу громадськості на проблему водіння в нетверезому стані. Ми впевнені, що саме Андрій у своєму фірмовому стилі, прямо і відверто, задасть правильний тон для всього проекту. Ролик з Андрієм Шабановим — це крок назустріч формуванню абсолютної нетерпимості до п’яних за кермом у нашому суспільстві. І, звичайно, це ще одне нагадування про відповідальне планування свого відпочинку в цей передсвятковий період», — говорить Каріне Гарячун, старший бренд-менеджер ТМ BUD компанії «САН ІнБев Україна». «Ми спостерігаємо скорочення кількості ДТП, викликаних вживанням алкоголю, у тих містах, де працюємо. Наприклад, у Сіетлі кількість таких аварій скоротилася завдяки Uber на 10%. У Каліфорнії число аварій, пов’язаних з алкоголем, в тому числі за участі водіїв молодше 30 років, знизилося на 6% після запуску uberX. Упевнені, що Київ продовжить цю позитивну традицію. Під час акції з 20 грудня 2017 року до 15 січня 2018 року всі нові користувачі Uber у Києві зможуть отримати знижку на свою першу поїздку за промокодом «BUD2018», — коментує Катерина Романовська, керівник відділу маркетингу Uber у Центральній і Східній Європі. Інформаційна довідка: Всесвітньо відомий «Король пива» BUD був уперше представлений Адольфус Бушем ще в 1876 році. З тих пір і до сьогодні BUD вариться з дотриманням високих стандартів якості, незмінних з плином часу. BUD – це лагер в американському стилі: середньої щільності, ароматний, з легкою гіркуватістю. Зварений з ячмінного солоду найвищого сорту і суміші найкращих сортів хмелю, BUD називають іконою американських цінностей. BUD сьогодні – це більше, ніж відмінне пиво. Це культовий бренд для декількох поколінь успішних, вільних духом людей, яких об’єднує жага найкращого. Uber – міжнародна технологічна компанія, творець однойменного мобільного застосунку з виклику автомобілів з персональним водієм. Застосунок працює в більш ніж 600 містах 77 країн світу. В Україні сервіс Uber доступний з 2016 р. і сьогодні працює в Києві, Одесі, Львові, Дніпрі, Харкові, Запоріжжі та Вінниці. Місія Uber – зробити пересування містом таким же простим, надійним і доступним для всіх жителів, як водопровід. Ми почали роботу в 2009 році з рішення нескладного завдання – замовлення машини декількома дотиками до екрана смартфона. Через 8 років, забезпечивши понад п’ять мільярдів поїздок по всьому світу, ми працюємо над більш серйозним викликом – зниженням корок і забруднення атмосфери в містах за рахунок більш раціонального використання автомобілів. ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten; а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2016 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 30,0% у натуральному вираженні. Контакти для ЗМІ:
|
Tweet |
Attached file | Send by E-mail Print version |