B2B Upgrade by Ніколаос Дімітріадіс для партнерів Arricano
  
Author:

Місія освітньої платформи Arricano – практичний upgrade сервіс-моделі ТРК разом з партнерами, націлений на розвиток культури шопінгу, технологій продажів та high-level обслуговування покупців. Разом із top-тренерами та провідними бізнес-консультантами України front-персонал орендарів Arricano вже мав можливість вдосконалити тактики взаємодії з клієнтами та збільшення продажів у магазині за освітньою програмою B2B Upgrade by Arricano. Старт нового сезону в оновленому форматі даного проекту заплановано на початок осені. Цього разу команда Arricano разом із партнерами зайнялися вивченням нейромаркетингу.
19 червня відбулася ексклюзивна B2B Upgrade зустріч з Ніколаосом Дімітріадісом (Dr.Nikolaos Dimitriadis), міжнародним гуру з нейромеркетингу, автором бестселера «Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach» (Kogan Page, London), який є спікером TEDx University of Strathclyde for the urgent need for Brain-Based Communication та сертифікованим нейромаркетологом з досвідом роботи СМО в компанії Property Management у Південно-Східній Європі.
Як зачепити за емоції та відшукати нові точки впливу, підвищити ефективність маркетингу, зрозуміти реакцію мозку під впливом різних рекламних чинників – новими neuro-хакамі Ніколаос Дімітріадіс мотивував слухачів руйнувати традиційні моделі та застосовувати інструменти нейрмаркетингу. Або хоча б знати про існування даного методу вивчення споживчих інсайтів.
«Мозок продукує емоції. Як би сенсаційно це не звучало, але когнітивна функція мозку та логічних зв’язків – вторинна. Перше, що визначає мозок – подобається йому щось чи ні. У миттєвому визначенні like, dislike або ignore методика нейромаркетингу дозволяє створювати такі купівельні патерни та поведінкові сценарії шопінгу-XXI, щоб покупцеві відразу сподобатися», – зазначає Ніколаос Дімітріадіс. За допомогою технологій eye-tracking, вимірювань ритмів активності нейронів мозку, емоційного стану та неконтрольованого скорочення м’язів обличчя можна визначити реакцію покупців та вплинути на їхню поведінку.
«Ми розуміємо, що на класичних фокус-групах ми отримуємо факти «про що мріють покупці». Щоб відповісти на питання традиційного маркетингового дослідження, респонденти використовують час, осмислюючи свій купівельний досвід. На лекції з нейромаркетингу стало очевидно, що рішення про купівлю приймається ще швидше, ніж top-of-mind. Головне – зачепити та сподобатися. Ось тому так потрібні лайки в офлайні», – упевнений Михайло Меркулов, СЕО Arricano. «Унікальний досвід! Зустріч з Ніколаосом Дімітріадісом у форматі limited edition стала не просто чудовою мотивацією, але і концентратом нового досвіду та знань. Як виявилося, весь інструментарій, про який розповів спікер, практичний та доступний, отже, наприклад, «виміряти» емоційний фон в магазині – так само реально, як і розробити найбільш ефективний патерн поведінки продавців. Безцінні технології для рітейлу, які раніше здавалися фантастикою, стали доступними», – доповнює Наталя Дмитренко, CMO Arricano.
Відео з лекції Ніколаоса Дімітріадіса про нейромаркетінг буде доступне на YouTube каналі Arricano-live https://www.youtube.com/channel/UCLZSxqNKyIFHRmZnHaJICtQ

Фото: https://www.facebook.com/pg/mindit.net/photos/?tab=album&album_id=461272994320175

Команда Arricano дякує компанії Mind It за сприяння у проведенні ексклюзивної зустрічі з Ніколаосом Дімітріадісом.


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK