Електрокар для кібер-фанів MG Cyberster засвітився в тізері | |
Author: Виктор Махно |
Британська компанія MG, яка входить в концерн SAIC, планує розвивати модельний ряд електрокарів з прицілом на головного конкурента в особі Tesla, як це прийнято серед сучасних автовиробників, новини від АвтоХаб Евротерминал . І хоча ім’я майбутнього електрокара MG співзвучно з пікапом Cybertruck, творці концепту пророкують йому роль головного суперника для Tesla Roadster, який повинен з’явитися в 2022 році. А це означає, що по технологічності і характеристиками він не повинен поступатися родстер Ілона Маска. Так інженери MG обіцяють встановити на Cyberster літій-іонну батарею на 90 кВт.год з кремнієвими анодами і високопродуктивні електромотори на обох осях сумарною потужністю близько 600 к.с., які покликані забезпечити динаміку розгону з 0 до 100 км / год менш ніж за 3 секунди і запас ходу на одному заряді батареї до 800 км. Технічні подробиці будуть відомі вже в цьому році. При погляді на тизер Cyberster’a уважні автолюбителі можуть розглянути у вигляді кібер-концепту ознаки спадкоємності від останнього випущеного родстера MG TF 2010 року в вигляді довгого носа, округлих фар і сухорлявий корми. За заявами дизайнерів електро-родстер створений в дусі «поєднання агресивної естетики і романтизму». На футуристичність натякають роздвоєний спліттер, підсвічені логотипи MG на колісних ступицах і дуги безпеки, виконані в стилі ракетних двигунів. Інтер’єр Cyberster’a – рай для фанатів кіберспорту. Кокпіт виконаний в стилі кабіни пілота космічного винищувача, відокремленої від пасажирського місця жорсткої високої перегородкою. А футуристичний W-подібний штурвал у вигляді джойстика від Playstation і проекційний дисплей з доповненою реальністю повинні залучити просунуту молодь покоління Z. З начинки родстер може похвалитися швидкісний 5G-зв’язком, автопілотом 3-го покоління і самонавчальним бортовим комп’ютером. Cyberster створений в якості флагмана стратегічної мети компанії MG під назвою Mission 100, старт якої приурочений до 100-річного ювілею британського автовиробника в 2023 році. Материнська компанія SAIC формулює цю мету в досягненні трьох головних показників: «Вихід на ринки в 100 країнах світу, 1 000 000 проданих автомобілів та 100% задоволених клієнтів». |
Tweet |
Send by E-mail Print version |