Компанія «луцьк фудз» та торгова марка «руна» взяли участь у міжнародному екологічному форумі «довкілля для україни» | |
Author: homkao |
В Києві завершив роботу Міжнародний екологічний форум «Довкілля для України», який проходив з 24 по 26 квітня. Головна екологічна подія року привернула увагу найбільших українських та зарубіжних компаній та справила справжній ажіотаж серед фахівців галузі. За три дні роботи Форуму у заходах взяли участь більше 10 тисяч чоловік. Компанію «Луцьк Фудз» та торгову марку «РУНА» як виробника екологічно-чистої продукції серед інших відомих підприємств Волинської області на Форумі представляло Державне управління охорони навколишнього природного середовища у Волинській області. Основною темою заходів Форуму 2012 стало обговорення шляхів створення засад формування екологічно чистого середовища, як на території України, так і сусідніх держав. У рамках заходу відбулась найбільша в Україні міжнародна спеціалізована виставка у сфері екологічно чистих технологій та екологічно-чистої продукції. ПАТ «Луцьк Фудз» як учасник виставки мало змогу продемонструвати екологічно-чисту продукцію ТМ «Руна» та ТМ «Томатіно», виготовлену у екологічно-чистій упаковці – у скло банці, адже саме цей вид упаковки є найбільш безпечним серед інших видів пакування і може впевнено нести звання «екологічного та чистого продукту», котрий зберігає усі поживні якості продукції, оригінальний смак, колір і є найздоровішим видом упаковки. Одним з основних аспектів формування здоров’я нації – споживання екологічно-чистої та здорової їжі. Подбаємо про здоров’я кожного з нас з компанією «Луцьк Фудз» та торговою маркою «РУНА». Довідка: у 2011 році ПАТ «Луцьк Фудз» отримало чергову перемогу у номінації «Екологічна якість та безпека виробництва», і за словами експертів Всеукраїнського конкурсу «Екологічна якість та безпека»: «ПАТ «Луцьк Фудз» мінімізує втручання в навколишнє середовище. Для цього компанія впроваджує основні принципи екологічного управління на підприємстві: постійний контроль та аналіз впливу виробництва на навколишнє середовище; вдосконалення технологій у відповідності з екологічними аспектами; утилізацію відходів виробництва;скорочення викидів природного газу завдяки установці нового обладнання; виховання екологічної свідомості співробітників компанії шляхом надання спеціальних навчальних матеріалів.» |
Tweet |
Send by E-mail Print version |