Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» запрошує до співпраці популярні Інтернет-проекти та ЗМІ!
Інформаційна співпраця передбачає взаємне просування наших проектів в українському медіа-просторі з метою збільшення їх впізнаваності та популярності серед широкої аудиторії.
Загальні переваги інформаційного партнерства з конкурсом «Фаворити Успіху»:
- Позиціонування інформаційного ресурсу у конкурентному середовищі;
- Підтримка встановлення прямих контактів з потенційними інтерв’юерами;
- Істотне поповнення клієнтської бази;
- Свіжі та достовірні факти про ТМ, продукти та послуги, які, в свою чергу, можуть бути корисними для написання інформаційних матеріалів;
До рекламних можливостей партнера конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» входить просування:
- в друковано-поліграфічній продукції Конкурсу
- під час урочистої церемонії нагородження переможців Конкурсу
- на Телебаченні
- в Пресі
- в Інтернеті на порталі FAVOR.com.ua
1. Поліграфічна продукція Конкурсу «Фаворити Успіху»
- Запрошення на Урочисту церемонію нагородження переможців Конкурсу: 500 прим. (Приклад).
- Афіша, 100 прим. (включаючи «лайтбокси» перед входом в концерт-хол «FreeДом», в якому проводиться захід (Приклад)
- Щорічний ілюстрований буклет Конкурсу тиражем 1000 прим. (1 сторінка 20x20 см) (Приклад у PDF)
2. Урочиста церемонія нагородження переможців Конкурсу
Формат заходу: церемонія нагородження, світська вечірка з шоу-програмою. (Приклад новинного сюжету на YouTube)
- Розміщення фірмового логотипу на плазмових панелях по боках від сцени: циклічний показ (разом з логотипами інших партнерів) протягом всього заходу.
- Можливість розміщення фірмового банеру в залі і/або фойє концерт-холу.
- Включення рекламних і презентаційних матеріалів партнера в подарунковий пакет для гостей церемонії нагородження.
- Представники Вашого інформаційного ресурсу також запрошуються на церемонію нагородження в якості почесних гостей (є можливість акредитації журналістів та можливість вручення нагороди одному з переможців на сцені).
Розміщення логотипу партнера в анонсному відеоролику (загальний хронометраж відеоролику — 20 секунд). (Приклад на YouTube)
- 1 загальнонаціональний телеканал — 20 виходів у прайм-тайм
- Інші партнерські телеканали — по 20 виходів на кожному. На даний момент ми працюємо з наступними каналами:
Розміщення логотипу в статусі партнера в макеті анонсу церемонії нагородження Конкурсу (розміри макетів — від 1/2 до 1 полоси). Перелік видань на сьогодні:
| Apriori — Перший україномовний глянцевий журнал столиці | | Touch magazine | | Журнал Гроші | | Pharmacist Praktik – a popular science magazine for pharmacy specialists | | Apteka weekly magazine | | International professional magazine «Marketing and Advertising» | | «FOOD UA» magazine. Foodstuff of Ukraine | | SHO – magazine on the modern culture | | Журнал про подорожі «Мир туризма» | | Щотижневик «Україна БізнесРевю» |
- Розміщення логотипу в офіційному розділі конкурсу на веб-сайті Конкурсу FAVOR.com.ua в розділі Партнери Конкурсу.
- Розміщення рекламного банера 468x60 строком на 1 місяць у всіх розділах порталу (минимально гарантована кількість показів: 60 тисяч).
- Право на розміщення необмеженої кількості новин та прес-релізів в головній стрічці новин Конкурсу.
Зі свого боку ми зацікавлені в:
- Розміщенні відеороліків Конкурсу на телеканалах;
- Публікації макетів Конкурсу в пресі;
- Банерній рекламі та інформаційній підтримці в Інтернеті
- Споживче голосування на веб-сайті Конкурсу проводиться цілий рік, і розбито на 4 календарних квартали. Бажаний обсяг анонсування опитувань банерною рекламою — 5 разів на рік по 14 днів кажна хвиля.
- Розміщенні новин Конкурсу «Фаворити Успіху» на сторінках інтернет-видань (в тому числі, інформації про переможців конкурсу в вигляді звітної статті з фотографіями та логотипами торгових марок-переможців).
- В призовому партнерстві, для розіграшу призів серед учасників споживацьких інтернет-опитувань і на урочистій церемонії нагородження.
|
У випадку зацікавленості чи за виникнення будь-яких питань, що стосуються нашого проекту та можливої співпраці — будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми з задоволенням дамо відповідь на всі Ваші запитання та обговоримо плани щодо взаємного просування наших проектів.
Ми сподіваємося на цікаву та приємну співпрацю, а також те, що робота конкурсу, спрямована на поліпшення якості життя в Україні, відповідатиме й Вашим інтересам! |