“Favorites of Success” logo У ряді категорій вже відомі Фаворити Споживачів – 2019!
© FAVOR.com.ua
 
У ряді категорій вже відомі Фаворити Споживачів – 2019!
  

Фаворит Успіху – 201930 вересня завершився вирішальний етап голосування конкурсу народних уподобань «Фаворити Успіху – 2019». І, в досить великому ряді номінацій, Фаворити Споживачів уже визначені!

Звичайно, оригінальна методика конкурсу передбачає опитування громадської думки протягом усього року, з січня по грудень. Мета щорічного дослідження — визначення найкращого вибору серед повного асортименту пропозицій ринку споживчих товарів і послуг, визначення Фаворитів Року.

Народне голосування розділене на 4 етапи, що дорівнюють чотирьом календарним кварталам. Підсумкова, річна оцінка кожного учасника — це середня оцінка отримана учасником в кожному квартальному етапі.

Але якщо за підсумком трьох кварталів в будь-якої з категорій з’ясувалося, що розрив між лідером і учасником №2 виявився великий настільки, що ніяка оцінка фінального IV етапу опитувань вже не в змозі зрушити лідера з 1-го місця, то його можна достроково вітати із заслуженою перемогою!

→ Дивіться список категорій, назви та імена вже визначених Фаворитів Року ←

Інтернет-опитування проводилося протягом трьох кварталів 2019 року, з 1 січня по 30 вересня. Респондентам пропонувалося надати свою рекомендацію найкращого вибору серед повного асортименту пропозицій в будь-який з 612 категорій споживчих товарів і послуг.

У голосуванні взяли участь 31426 респондентів з усіх регіонів України (за винятком територій тимчасово окупованих РФ), або 32151 людей загалом (але голоси нерезидентів України враховувалися тільки в розділах «Шоу-бізнес» і «Туризм»).

→ Дивіться статистику і цифри про дослідження ←

Згідно з методикою дослідження, кожен учасник народного голосування має можливість проголосувати з чистого аркушу до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші з небайдужих споживачів, які вказали свої уподобання і рекомендації щодо найкращого вибору в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани.


Битва брендівА тим часом, в ряді категорій, де розрив між участнкіамі №1 і №2 все ще недостатньо великий, триває фінальна «Битва брендів»! Невелика різниця в рейтингу не дає можливості однозначно говорити про чиєсь лідерство і не дозволяє вітати заздалегідь з перемогою жодного з учасників. Тому попереду у нас ще майже три місяці голосування, яке визначить в результаті найкращих з найкращих!

https://favor.com.ua/en/news/31878.html