“Favorites of Success” logo Battle of the Brands at FAVOR.com.ua — the days that finally define the Favorites of 2024!
© FAVOR.com.ua
 

Медаль Фаворит Успіху – 2024До завершення народного голосування, що визначить Фаворитів року – 2024, лишилося менше 10 днів! Ваша думка має остаточно прояснити і поставити крапку в суперечках про те, які торгові марки були найкращими, найбільш бажаними і найрекомендованими українськими споживачами у минаючому році!

Голосування тривало протягом усього 2024 року, з січня по december, і визначило рейтинг довіри до брендів у понад 614 категоріях товарів і послуг, столичних закладів. Також рейтинг визначає рейтинг найбільш яскравих і улюблених співвітчизниками зірок українського шоу-бізнесу.

Щорічний рейтинг практично завершено, залишилося додати останні штрихи. Організатори конкурсу склали список номінацій (і їх виявилося напрочуд багато!), в яких все ще зберігається інтрига та невизначеність у тому, хто ж посяде 1-е місце і отримає звання Фаворит Споживачів – 2024.

Битва брендов на FAVOR.com.ua

Примітки

У списку не фігурують категорії, в яких переможець вже однозначно визначений. Наприклад, якщо відрив лідера від найближчих конкурентів, що утворився на підставі опитувань перших 3-ох календарних кварталів настільки великий і очевидний, що ніяка оцінка отримана конкурсантами в 4-му кварталі просто не в змозі змістити лідера з 1-го місця. З прикладів: TM Rehau — Фаворит Року в категорії «Металопластикові вікна» , або номінація «Жувальна гумка року», в якій марка Dirol набрала трішки більше половини популярності Orbit’у).

Також у списку не наводяться категорії, в яких лідери рейтингу одночасно стали переможцями за результатами анкетування інших респондентських груп, ставши, наприклад, Фаворитами Експертів, або навіть однозначними лідерами комплексного рейтингу. До речі, в таких номінаціях, лідери рейтингу вже приймають поздоровлення, і отримують від організаторів конкурсу запрошення на майбутню церемонію нагородження «Фаворитів Успіху – 2024».

У цьому списку наведено лише номінації, в яких в даний момент розгорнулася справжня битва споживчих уподобань, а не просто голосування заради дослідницького інтересу :)

Детально ознайомитися з методикою конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху», і зі схемою проведення багаторівневого дослідження споживчих уподобань, а також розділеного на 4 етапи народного голосування, можна на сторінці www.favor.com.ua/method/.

https://favor.com.ua/en/vote/media/battle-of-the-brands/