Results
Consumers survey results of 2015 in category
Online stores / Wholesale online store of women’s clothing
Information Сервіси спільних покупок призначені для покупки товарів безпосередньо від виробників за оптовими цінами.

Спільні покупки відбуваються групами людей на спеціалізованих сайтах, тематичних форумах (в «клубах спільних покупок») і через соціальні мережі.

Спільна покупка (спільна закупівля, колективна покупка) — принцип організації покупки, при якому кілька осіб об’єднуються в групу для придбання товарів безпосередньо від постачальника або виробника за оптовими цінами, або в іншій країні.

Посередником між постачальником і покупцями стає організатор закупівлі (приватна особа, або організація, багато з яких зареєстровані за кордоном). Він займається вибором асортименту, пошуком постачальників, збором замовлень і оплати від учасників покупки (покупців), отриманням товару і передачею його покупцям.
Info The annual ratings by results of Consumers survey calculated as average arithmetic mean rank, obtained in each of 4 quarters of year.
 
III quarter (july—september)
 
IV quarter (october—december)
1. Gepur  Favorite of Consumers – 2015 Link 34.21% 5
  
2. МираМод Link 26.32% 4.06
  
3. Тивардо Link 10.53% 1.81
  
4. Аржен Link 5.26% 0.63
 
View results of current, 2024 year

Normed consumer's score are calculated by 5-score scale, accordingly to the methodic of the research.
Notice
The store which has taken 1st place in this rating — is the most successful Ukrainian trading establishment of 2015 in the “Wholesale online store of women’s clothing” category!
Using this rating is only possible with obligatory link to the source.
This rating was built as a result of the study of social preferences in 2015, under the “Favorites of Success” Contest in Ukraine and it’s the free information. In case of full or partial republishing of the information drawn from this rating, it is obligatory to mention the name of the “Favorites of Success” Contest in printed publications, or put an active hyperlink to this page in the electronic media.  Details…
Comments(7)
all in a row | positive | negative

No negative comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
Aye Nay
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.