Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» оголошує про наближення завешення щорічного народного голосування, з метою визначення кращих товарів, послуг і за найяскравіших представників шоу-бізнесу України 2012 року.
Залишається всього один тиждень, до 15 грудня, протягом якого ще є можливість взяти участь у онлайн-голосуванні, та вказати найкращі торгові марки минаючого 2012 року, які безсумнівно заслуговують особливої уваги і найбільшої довіри.
Опівночи, 15 грудня, онлайн-голосування, яке тривало впродовж усього року з 1 січня, буде зупинено. Згідно з методикою конкурсу та дотримуючись принципів відкритості та прозорості, результати громадського онлайн-опитування та анкети спеціальних журі пройдуть паралельне рейтингування від дослідницької компанії InMind, а також аудиторську перевірку Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
Наступним етапом роботи конкурсу стане повідомлення громадськості про рейтинги і підготовка до урочистої Церемонії нагородження «Фаворитів Успіху – 2012», яка відбудеться на початку 2013 року і широко висвітлюватиметься у ЗМІ.
На цей святковий захід будуть запрошені всі представники спеціальних журі: Експерти, Знаменитості, а також традиційно, безкоштовні запрошувальні квитки дістаються найактивнішим учасникам онлайн-голосування, які вказали свої уподобання в не менш як 100 категоріях-номінаціях конкурсу!
* * *
Конкурс «Фаворити Успіху» є унікальним некомерційним проектом, створеним із метою визначення найкращих, найбільш затребуваних споживачами товарів і послуг українського ринку, на підставі громадських опитувань загальнонаціонального масштабу. Рейтинги у кожній з понад 500 категорій ринку є завжди відкритими та загальнодоступними, а учасники спеціальних експертних журі представляються індивідуально і поіменно.
Організатори конкурсу щиро вдячні всім, хто впродовж року висловлював свою думку на FAVOR.com.ua, активно голосував і обговорював торгові марки, хто допомагав весь рік колективу конкурсу в роботі: рекомендуючи до участі відсутні позиції, обговорюючи перспективи розвитку тих чи інших напрямків, запитуючи та підказуючи нові шляхи розвитку. Адже конкурс «Фаворити Успіху» створений саме для того, щоби зробити світ товарів та послуг прозорим і зрозумілішим, оперативно надавати необхідну інформацію, для того, щоби допомогти споживачам завжди свідомо вибирати для себе тільки найкраще!
|