Методика відбору і оцінки учасників рейтингу «Фаворити Успіху»
  
ЖуріЖурі:

У народному рейтингу громадських уподобань в рамках конкурсу «Фаворити Успіху» беруть участь всі торгові марки товарів та послуг, що офіційно представлені на українському ринку, у відповідних категоріях свого профілю. Також у конкурсі беруть участь столичні розважальні та торгові заклади, фінансові установи, засоби масової інформації, та найяскравіші представники вітчизняного шоу-бізнесу.

Перелік номінацій Конкурсу визначають самі респонденти, самостійно формуючи список торгових марок і компаній, пропонуючи їх до участі за допомогою спеціальної форми на сторінках Інтернет-голосування. Учасники опитувань також повідомляють про марки, що вже не працюють на українському ринку, або за якихось інших об’єктивних причин мають бути вилученими з голосування. Організатори досліджень ретельно перевіряють всю отриману інформацію та вживають заходів із своєчасного наповнення каталогу торгових марок актуальною та достовірною інформацією.

Щорічні опитування громадської думки в рамках конкурсу спрямовані на визначення найкращих торгових марок України практично в усіх напрямках ринку товарів і послуг народного споживання.

Рейтинг конкурсу «Фаворити Успіху» не є комерційним. Участь у рейтингу безкоштовна. Претендувати на звання «Фаворит Успіху» може кожна торгова марка/компанія, присутня на українському ринку, без оплати та домовленості з організаторами. Публічні опитування в рамках конкурсу не передбачають отримання респондентами обов’язкової додаткової інформації від Конкурсантів і є повністю незалежними!

Лого InMind і КМИСОпитування відбуваються протягом ВСЬОГО календарного року. Організатори Конкурсу «Фаворити Успіху» ніяк не можуть впливати на хід опитувань і не укладають ніяких домовленостей із конкурсантами до підведення щорічних підсумків. «Фаворитів Успіху» визначаєте тільки ВИ!

Обробка даних, отриманих в ході опитувань здійснюється маркетинговою дослідницькою компанією InMindout, і проходить ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІСout).

Результати дослідження публікуються у відкритий доступ у вигляді рейтингів. Ними можна вільно скористатися з будь-якою некомерційною метою з посиланням на джерело даних.

Рейтингові позиції учасників дослідження визначаються (гравців ринку у розділах Товари, Послуги, Життя міста, Шоу-бізнес та Медіа (ЗМІ) визначаються шляхом опитування трьох респондентських груп: Експертів, Знаменитостей і Споживачів. Рейтинг уподобань респондентів, що дозволяє наочно визначити лідера — найкращий вибір, складається для кожної респондентських групи окремо, а також побудувати комплексний, інтегральний рейтинг у сукупності.

Експерти (галузеві спеціалісти)

До складу комісії запрошуються фахівці вузького профілю, представники спеціалізованих ЗМІ, наукові працівники профільних інститутів, практикуючи лікарі, представники організацій з питань захисту прав споживачів, фахівці з державних та громадських організацій, інших підприємств, установ, організацій, які працюють в різних галузях народного господарства, де здійснюють свою діяльність учасники конкурсу.

Підбір та формування комісії Спеціалістів (експертів у певних напрямках ринку товарів і послуг) здійснюється Організатором та партнерами конкурсу з рейтингових досліджень. Процедура створення цієї комісії також припускає можливість самовисунення. Спеціалісти, які бажають долучитися до комісії, мають заповнити заявку на Інтернет-сторінці expert.favor.com.ua. Організатор може запитати у претендента додаткові відомості та їх документальне підтвердження.

Анкетування галузевих експертів відбувається щорічно, один раз на рік. Період анкетування не має суворих часових меж, але зазвичай триває протягом 3 та 4 річних кварталів: стартує з початком нового бізнес-сезону у вересні та закінчується у грудні, напередодні передачі результатів опитувань незалежній рейтинговій агенції та аудиторам.

Спеціалісти можуть проголосувати тільки в категоріях товарів та послуг, що відповідають їх професійної компетенції, під власним ім’ям. Дані кожного фахівця (ім’я та прізвище, посада та місце роботи, можливо додаткові відомості за бажанням), разом із фотографією та логотипом компанії, яку представляє Спеціаліст, розміщується на веб-сайті конкурсу, у розділі «Експерти», а також у щорічних звітних виданнях конкурсу.

Спеціалісти, що представляють учасників рейтингу, не можуть вибирати власні марки і не голосують у категоріях, в яких представлені торгові марки їх компанії. (При онлайн-голосуванні це обмеження регулюється автоматично, засобами програмного забезпечення.) Експертне голосування вважається таким, що відбулося, а вибірка репрезентативною, тільки у разі, якщо в номінації проголосувало не менше 5 учасників даного журі.

Конкурс представляє кожного Спеціаліста індивідуально та поіменно. Публікація інформації про Спеціалістів відбувається автоматично, як тільки Спеціаліст визначить найкращих, на його думку, конкурсантів, у категоріях, відповідних його спеціалізації. У разі, якщо Спеціаліст зареєструвався для участі в анкетуванні, але не дав свою оцінку конкурсантам у жодній із зумовлених номінацій, дані про нього та про його участь в оцінці конкурсантів не публікуються.

Журі Успішних Людей (Знаменитості)

Успішна Людина — знаменитість, особа відома широким верствам населення з преси або телебачення, яка бере участь у голосуванні у складі Журі Успішних Людей, та бере участь у церемонії нагородження, вручає нагороду Переможцеві на сцені.

До складу Журі Успішних Людей входять найвідоміші та добре впізнавані публічні люди України — зірки, знаменитості. Саме вони впливають на формування смаків і вподобань суспільства, є гордістю нації, прикладами для наслідування і кумирами молодого покоління. Це особистості, що досягли безперечного успіху у власному напрямку діяльності, та які можуть гідно оцінити успіхи інших. Таких людей без перебільшення можна назвати «експертами з Успіху», оскільки кожен з них є успішною особою.

Конкурсантів оцінюють видатні українці, які досягли визнання у різних галузях діяльності. До складу Журі запрошуються: представники українського бомонду, діячі вітчизняної культури та мистецтва, зірки естради та кіно, відомі співаки, ведучі програм на радіо та телебаченні, режисери, модельєри, успішні підприємці, представники рекламного бізнесу, ресторатори, спортсмени, письменники та видавці, громадські діячі, тобто обличчя-бренди, які регулярно з’являються у пресі та на телебаченні. Підбір та формування Журі Успішних Людей здійснює організатор конкурсу. Самовисунення до Журі Успішних Людей неможливе.

Представники Журі Успішних Людей мають можливість вибирати номінації для голосування на власний розсуд і вказувати свій вибір лише в номінаціях, в специфіці яких вони достатньо обізнані та мають власну сформовану думку щодо представлених конкурсантів. Таким чином респонденти голосують лише в тих номінаціях, в яких можуть зробити самостійний усвідомлений вибір і своїм голосом надати персональну рекомендацію найкращого вибору. Голосування в кожній номінації вважається таким, що відбувся а вибірка репрезентативною тільки з випадку, якщо в номінації проголосували не менше п’яти учасників даного журі.

Організатор представляє кожного члена Журі Успішних Людей, що брав участь у опитуваннях, індивідуально та поіменно, в звіт-буклетах про дослідження і на веб-сайті конкурсу, у розділі «Журі Успішних Людей».

Споживачі (небайдужа громадськість)

Увійти до складу цієї комісії може кожен користувач українського Інтернету, який купує та споживає товари та користується послугами, що представлені на голосуванні, та бажає взяти участь у визначенні найкращих товарів та послуг року. Народне голосування триває безперервно протягом усього року на Інтернет-порталі FAVOR.com.ua. Фаворитів Споживачів обирає вся країна!

Споживачі мають можливість вибирати номінації для голосування на власний розсуд і вказують свій вибір лише в номінаціях, в специфіці яких вони достатньо обізнані та мають власну сформовану думку щодо представлених конкурсантів. Таким чином респонденти голосують лише в тих номінаціях, в яких можуть зробити самостійний усвідомлений вибір і своїм голосом надати персональну рекомендацію найкращого вибору. Для забезпечення об’єктивної оцінки, працівники організацій, які представляють учасників рейтингу, або особи пов’язані з учасниками рейтингу, не можуть вибирати власні марки і не можуть голосувати у категоріях, в яких представлені торгові марки їх компанії. (Обмеження регулюються автоматично, засобами програмного забезпечення системи опитування.)

У категоріях, в яких Споживач не має сталої думки, або не має досвіду для того, щоби зробити упевнений вибір, він має можливість переглядати поточні або архівні результати голосування, читати рекомендації інших обізнаних Споживачів, розглядати інформацію про торгові марки, та про компанії що їх представляють, в каталозі порталу.

На відміну від респондентів двох інших груп журі, Споживачі мають змогу голосувати у кожному з чотирьох кварталів протягом всього року. Така система голосування дозволяє враховувати коригування вподобань Споживачів упродовж року, що може бути пов’язано зі зміною якості продукції наявних марок, чи довіри до них, та появою на ринку нових пропозицій.

При підрахунку річного результату голосування Споживачів, підсумовується середній бал, отриманий конкурсантами в кожному з чотирьох кварталів. Система розділення опитування на 4 етапи дозволяє не тільки відстежувати динаміку змін в уподобаннях споживачів протягом року, але й перешкоджає здійсненню зловмисних масових «накруток» (т.зв. флешмобів) на користь певних номінантів, оскільки кожна поетапна оцінка вирівнюється на фоні інших кварталів.

Календарні етапи народного голосування:
  1. 1 січня — 31 березня
  2. 1 квітня — 30 червня
  3. 1 липня — 30 вересня
  4. 1 жовтня — 31 грудня

Імена та фотографії найактивніших споживачів, які вказали власних Фаворитів у 100 і більше номінаціях конкурсу в будь-якому кварталі року, автоматично потрапляють на Дошку Пошани респондентів. Ці користувачі беруть участь у регулярних розіграшах призів і отримують безкоштовні запрошення на заходи конкурсу.

До Інтернет-голосування застосовується низка правил і обмежень, створених для забезпечення максимально об’єктивного обліку громадської думки за принципом «одна людина = одна оцінка», а також для уникнення фальсифікацій з боку ангажованих осіб. Всі правила і обмеження в основному регулюються автоматично, засобами програмного забезпечення.

Процедура підрахунку рейтингів

Під час голосування у будь-якій з номінацій респонденти кожної групи вибирають від одного до п’яти конкурсантів (торгових марок, компаній, учасників), яких вони вважають найкращими, яких респонденти готові рекомендувати в якості найкращого вибору. Кількість конкурсантів, за яких може проголосувати респондент, залежить від загальної кількості представлених в номінації конкурсантів.

Кількість учасників у номінації З них респондент може вибрати
<6 1
6–10 до 2
11–15 до 3
16–20 до 4
>20 до 5

У категорії в якій представлені 5 або менше конкурсантів, респонденту пропонується вибрати тільки одного з них. Там де представлені від 6 до 10 конкурсантів, респондент може вказати в якості свого вибору до двох персональних фаворитів. Від 11 до 15 — до трьох, і так далі, пропорційно до загальної кількості конкурсантів, але ніколи не більше п’яти.

Підсумкова оцінка респондентської групи по кожній окремій номінації вважається репрезентативною тільки у разі, якщо в номінації проголосували не менше п’яти людей. А комплексна оцінка, що базується на інтегральних результатах кожної з трьох респондентських груп, розраховується тільки за умови достатньої кількості респондентів у кожній з трьох груп.

Розраховуються відсотки згадування (кількості голосів «за») кожного конкурсанта щодо загального згадки (кількості голосів) в даній номінації.

Результат нормується таким чином, щоби найбільший відсоток дорівнював 5 балам, а 0% — 0.

Для кожного учасника обчислюється загальний (інтегральний) рейтинг на основі балів, отриманих від усіх трьох респондентських груп. При обчисленні загального балу враховується вагомість думки кожної групи, що задіяна в голосуванні.

При обчисленні інтегрального рейтингу, з метою визначення «Абсолютного Фаворита» у категорії, прийняті наступні вагомості:

Формула обчислення Абсолютного Фаворита Успіху
Остаточний бал розраховується за формулою:
 
БАЛ = (нормований бал Експертів-професіоналів) × 0,4 + (нормований бал Журі Успішних Людей) × 0,2 + (середній за рік нормований бал Споживачів) × 0,4.
 
За результатами оцінок у кожній таблиці, згідно позиціям, які посів учасник, рейтингова агенція, використовуючи професійні технології, обчислює кінцеву оцінку. Таким чином визначаються Переможці в кожній номінації Конкурсу.

Абсолютним Фаворитом у категорії вважається учасник, що посів перше місце за інтегральною комплексною оцінкою в рейтинговій таблиці даної категорії.

Конкурсант, що посів перше місце в підсумковому рейтингу окремої респондентської групи, може бути визнаним відповідно: Фаворитом Експертів, Фаворитом Успішних Людей або Фаворитом Споживачів.

Доповнення до правил розрахунку рейтингів та визначення переможців

Додатково до описаної оригінальної методики, відносно результатів дослідження застосовується кілька правил, згідно із вказівками аудиторів конкурсу.


« Медаль «Фаворит Успіху» — добре розпізнаваний споживачем символ довіри — це характеристика найкращої в своїй галузі торгової марки і надійна рекомендація для здійснення найкращого вибору! Символ «Фаворит Успіху» — факт найвищої довіри споживачів і високий стандарт якості, підтверджений професіоналами. »

Медаль, Фаворит Успіху – 2024 По завершенні повного циклу досліджень, учасники, які посіли перше місце в рейтингу своєї категорії, отримують від Організаторів відповідне повідомлення про перемогу, що дає їм можливість скористатися перевагами офіційного переможця і взяти участь в резонансних масових заходах конкурсу. Переможці, торгові марки №1 в Україні, оголошуються на щорічному святковому шоу — урочистій церемонії нагородження (яка широко висвітлюється в ЗМІ), і нагороджуються медаллю «Фаворит Успіху».

Згідно з Положенням про Конкурс, у разі перемоги конкурсанта, якщо його переможний статус відповідає статусу «Абсолютного Фаворита Успіху» (найвищий бал за інтегральною оцінкою ВСІХ респондентських груп), Переможець має право, протягом п’яти днів після отримання повідомлення про перемогу, використати право «Ексклюзивного оголошення переможцем у номінації». У такому випадку, Організатор зобов’язується не оголошувати на церемонії нагородження торгові марки, які за результатами досліджень посіли інші переможні позиції — «Фаворит Експертів», «Фаворит Успішних Людей», «Фаворит Споживачів», та ін.

Переможці, що не побажали скористатися перевагами пакету Переможця Конкурсу, не оголошуються Організаторами, не беруть участі в масових публічних заходах конкурсу та промо-кампанії в ЗМІ, не отримують відповідні статусу переваги та права на використання нагородної символіки переможця.


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(3)
Kosta (*.252.62)
Добрый день, скажите почему я не могу зарегистрироватся, постоянно выводится ошибка что я не указал год рождения
utilmind utilmind до pticka
На жаль така інформація (демографічна виборка) не для публічного перегляду, але за деякими умовами її можна отримати в организаторів. Контакти: www.favor.com.ua/about/
pticka pticka
будь ласка !!!а можна викласти результат останнього голосування(жувальна гумка) !а саме в хто в якому віці голосував за яку жувальну гумку!?
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.