У ряді категорій вже відомі Фаворити Споживачів – 2019!
30 вересня завершився вирішальний етап голосування конкурсу народних уподобань «Фаворити Успіху – 2019». І, в досить великому ряді номінацій, Фаворити Споживачів уже визначені!
Звичайно, оригінальна методика конкурсу передбачає опитування громадської думки протягом усього року, з січня по грудень. Мета щорічного дослідження — визначення найкращого вибору серед повного асортименту пропозицій ринку споживчих товарів і послуг, визначення Фаворитів Року.
Народне голосування розділене на 4 етапи, що дорівнюють чотирьом календарним кварталам. Підсумкова, річна оцінка кожного учасника — це середня оцінка отримана учасником в кожному квартальному етапі.
Але якщо за підсумком трьох кварталів в будь-якої з категорій з’ясувалося, що розрив між лідером і учасником №2 виявився великий настільки, що ніяка оцінка фінального IV етапу опитувань вже не в змозі зрушити лідера з 1-го місця, то його можна достроково вітати із заслуженою перемогою!
Фаворитами Споживачів – 2019 стали бренди, компанії та заклади в таких категоріях: (Посилання клікабельні для перегляду рейтингових позицій всіх гравців ринку в категорії)
Інтернет-опитування проводилося протягом трьох кварталів 2019 року, з 1 січня по 30 вересня. Респондентам пропонувалося надати свою рекомендацію найкращого вибору серед повного асортименту пропозицій в будь-який з 612 категорій споживчих товарів і послуг.
У голосуванні взяли участь 31426 респондентів з усіх регіонів України (за винятком територій тимчасово окупованих РФ), або 32151 людей загалом (але голоси нерезидентів України враховувалися тільки в розділах «Шоу-бізнес» і «Туризм»).
Більше третини респондентів — жителі столичного регіону:
Жінки набагато охочіше чоловіків заповнюють анкети конкурсу та більш активні в голосуванні. Так протягом 9 місяців 2019 року в опитуванні вже взяли участь 10262 чоловіка і 21164 жінки.
Чоловіки — 32,66%
Жінки — 67,34%
Стать респондентів
Вік респондентів розподілений наступним чином:
* Статистика по 99,11% респондентам, що вказали свій рік народження.
Всім учасникам голосування пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета небайдужої аудиторії. Анкету заповнили 36,32% респондентів, що мешкають в України. Вийшла досить цікава картина. Більше половини заповнивших анкету вказали, що мають вищу освіту і в основному мають середній рівень доходу.
Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство з активною життєвою позицією в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб.
Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку.
Поквартальна динаміка голосування з січня по вересень і активність респондентів у голосуванні були такими:
Згідно з методикою дослідження, кожен учасник народного голосування має можливість проголосувати з чистого аркушу до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші з небайдужих споживачів, які вказали свої уподобання і рекомендації щодо найкращого вибору в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани.
А тим часом, в ряді категорій, де розрив між учасниками №1 і №2 все ще недостатньо великий, триває фінальна «Битва брендів»! Невелика різниця в рейтингу не дає можливості однозначно говорити про чиєсь лідерство і не дозволяє вітати заздалегідь з перемогою жодного з учасників. Тому попереду у нас ще майже три місяці голосування, яке визначить в результаті найкращих з найкращих!