94% співробітників «Київстар» готові допомагати компанії досягти нових бізнес-вершин | |
Автор: kyivstar |
Щорічно компанія «Ернст енд Янг» проводить аудит «Київстар» для оцінки загальної задоволеності та лояльності співробітників, аналізу найбільш значущих для них мотиваційних факторів і ступенів задоволеності ними. У 2012 році масштаби дослідження збільшилися: вперше в ньому взяли участь співробітники компаній «Українські радіосистеми» та «Голден Телеком», які влилися у великий колектив «Київстар» в результаті об’єднання компаній. За результатами аудиту, 84% співробітників пишаються роботою в «Київстар», 82% — рекомендують компанію як гарне місце роботи своїм друзям і знайомим. Більшість співробітників (85%) оцінили свій рівень задоволеності роботою в «Київстар» як «дуже високий». Більше 68% колективу пов’язують своє майбутнє тільки з «Київстар», плануючи працювати тут не менше 5 років. А 94% співробітників готові докладати додаткові зусилля для того, щоб допомогти компанії бути успішною. «Для нас 2012 рік був непростим: ми завершили синергію трьох компаній — «Київстар», «УРС», «Голден Телеком». Перед нами стояло завдання уніфікувати процеси управління персоналом і гармонізувати корпоративну культуру об’єднаної компанії. Ми бачимо, що не тільки зберегли наші позиції як кращого роботодавця, але і зміцнили їх, — коментує результати дослідження Олена Кропив’янська, директор з персоналу та розвитку «Київстар». — Практично всі інтегровані показники в порівнянні з минулим роком або виросли, або залишилися стабільними. Співробітники «Київстар» вважають свою роботу цікавою та динамічною, а компанію — ефективно керованою. Це дає кожному працівнику почуття стабільності, захищеності та впевненості в завтрашньому дні». «У цьому році зріс відсоток співробітників, які оцінили свій рівень задоволеності роботою в компанії на 90-100%. Таких – більше половини, що є дуже високим показником. Те, що 94% опитаних готові докладати додаткові зусилля для успіху компанії, свідчить про дуже високий рівень залученості команди та довіру до роботодавця, — вважає Ольга Горбановська, партнер, керівник групи Human Capital «Ернст енд Янг». — В цілому, дослідження показали, що «Київстар» був і залишається кращим роботодавцем України».
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com |
Tweet |
Прикрепленный файл | Отправить на E-mail Версия для печати |