За період 2015-2016 рр. P&G інвестувала в благодійні проекти на території України понад 1,2 млн. доларів США | |
Автор: YYKK |
P&G звітувала про результати роботи програми «Піклування у кожен дім» в Україні 500 000 осіб – середня кількість населення звичайного українського міста. Саме стільки людей стали учасниками благодійної програми «Піклування в кожен дім» за період 2015-2016 рр. За даними Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, 1,3 млн мешканців Донецької та Луганської областей, в тому числі близько 300 тис. дітей, мають гостру потребу в поставках питної води та засобів особистої гігієни. Якісні засоби особистої гігієни, товари для догляду за дітьми й оселею в останні декілька років стали дефіцитними. А здоров’я й довголіття, як відомо, починаються з чистоти. Усвідомлюючи необхідність допомоги, особливо в східних регіонах країни, компанія P&G за 30 днів розробила й запустила в Україні безпрецедентну за масштабами та швидкістю реалізації корпоративну програму допомоги «Піклування у кожен дім». За період 2015-2016 рр. P&G інвестувала в благодійні проекти на території України понад 1 200 000 доларів США. Програма «Піклування у кожен дім» стала пріоритетним проектом P&G в Україні за останні 1,5 роки. В рамках програми понад 500 000 українців, які потребують допомоги, отримали необхідні засоби особистої гігієни та догляду за домом. «P&G разом з Україною з 1993 року. Весь цей час ми працюємо, щоб зробити життя людей в країні краще – тут ми виробляємо й продаємо товари, які спрощують повсякденні турботи українців; тут ми створюємо робочі місця й розвиваємо кадровий потенціал; тут ми робимо свій внесок у розвиток економіки країни. Корпоративна соціальна відповідальність для нас означає не залишатися осторонь, а допомагати в рішенні найбільш нагальних проблем суспільства, в якому ми працюємо й живемо», – зазначив Антуан Брен, генеральний директор компанії P&G Україна. У червні 2016 р. закінчився перший етап запуску й реалізації програми «Піклування у кожен дім». P&G вдалося повною мірою досягти запланованих результатів. Мешканці країни безкоштовно отримали 1 200 тонн продукції понад 30 торгових марок, включно з Pampers, Tide, Ariel, Gala, Always. Окрім того, за останній рік 90% співробітників P&G, підтримуючи політику корпоративної соціальної відповідальності, взяли участь у 10 локальних та 3 національних благодійних акціях у ролі волонтерів. Реалізація програми «Піклування у кожен дім» стала можливою лише в тісній співпраці P&G з такими організаціями, як українське представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), міжнародна благодійна організація «Дитячі містечка-SOS», FoodBank та іншими. |
Tweet |
Отправить на E-mail Версия для печати |