Як вибрати СТО: 5 основних правил
  
Автор:

Про те, що вибір СТО був помилковим, ми зазвичай дізнаємося заднім числом – коли стає очевидним той чи інший дефект ремонту. А як визначити хороший автосервіс заздалегідь?

Станція техобслуговування, де надають якісний сервіс і ремонт автомобіля, найчастіше має відповідні зовнішні ознаки. Власне, як і СТО, яка грішить халтурою. Щоб виявити прикмети того і іншого, слід звернути увагу на деякі тонкощі. Цікаво, що всі вони більшою мірою зводяться до людського фактору. Тому придивляйтеся не тільки до приміщення та обладнання станції, але і, перш за все, – до людей.

5 ознак правильної СТО

Зацікавленість СТО в перспективах подальшої співпраці з клієнтом. Спробуйте простежити, про що говорить майстер-приймальник і працівники в цехах з клієнтами, які приїхали перед вами. Якщо водія заносять в базу даних, запрошують приїхати через якийсь час на перевірку або діагностику (особливо безкоштовну), значить, майстерня зацікавлена взяти вашу машину на постійне обслуговування.

Гарантія на роботу. Обов’язково запитаєте приймальника про умови гарантії. Справа не стільки в теоретичній можливості захистити ваш гаманець, скільки в готовності станції відповідати за свою роботу. Якщо гарантія не надається або супроводжується багатьма застереженнями, швидше за все, у підприємства вже є досвід рекламацій від незадоволених клієнтів. Не варто приєднуватися до них.

Чистота і порядок на території, в приміщеннях для клієнтів і в цехах. Цей фактор дуже важливий, так як бруд і пил легко може потрапити в вузли і агрегати вашого автомобіля.

Можливість стежити за ремонтом. Наявність кафе або кімнати очікування для клієнтів з видом на пости фахівців в цеху говорить не тільки про фінансове благополуччя СТО. Якщо керівники підприємства не прагнуть приховувати щось від власників автомобілів, значить можна розраховувати на високу якість послуг.

5 ознак сумнівною СТО

Нечемні співробітники. Не тіште себе надією, що у хамовитого майстра-приймальника сьогодні просто поганий настрій. На нормальному підприємстві не будуть і дня тримати працівника, який руйнував зло на тих, хто приносить в компанію гроші. Швидше за все, це система, в якій слабким може виявитися будь-яка ланка. У тому числі і те, яке буде мати справу з вашим автомобілем.

Нав’язування запчастин. Недобре, якщо вам нав’язують комплектуючі або витратні матеріали тільки оригінальні або однієї марки. Нехай навіть під приводом того, що за якість саме даного бренду СТО може поручитися. Насправді гідних постачальників запчастин і витратних матеріалів – десятки. А обмежуючи вашу свободу вибору, СТО намагається заробити на вас побільше грошей і уникнути зайвого клопоту.

Умови роботи для співробітників майстерні. Загляньте в цех, зверніть увагу на мікроклімат в приміщеннях. Якщо взимку майстра одягнені в тілогрійки і дихають парою, а влітку ходять по формі «голий торс», знемагаючи від спеки, навряд чи їм буде хотітися виконати ремонт якісно.

Обмеження! До сих пір попадаються майстерні, де не те що немає кімнати відпочинку з видом на цех, але і не пускають клієнта в ремзону ні в якому разі. І мотивують це, звичайно ж, турботою про безпеку відвідувача. Не вірте: навіть на самих пафосних столичних СТО клієнт може бути присутнім при ремонті своєї машини, одягнувши попередньо в яскравий халат-накидку і захисну каску. Не варто довіряти свою машину тому, хто хоче від вас що-небудь приховати.

Нав’язування послуг , а не рекомендації. При діагностиці несправності автомобіля не кожен клієнт може вловити різницю між рекомендацією фахівця і бажанням нав’язати автомобілісту побільше товарів або послуг. Але на якісної СТО спроби перенаправити вас з поста діагностики в зону ремонту не повинні бути нав’язливими. На хорошій станції автосервісу всі доводи аргументовані, а рекомендації щодо виконання робіт прив’язані до допустимого довгострокового або короткострокового пробігу.

Звичайно, будь-який автосервіс – це бізнес. Але постарайтеся зрозуміти, наскільки конкретна СТО враховує ваші інтереси – отримання якісного ремонту або ТО, та ще й без переплати. Якщо хочете заощадити час і гроші – оптимальним буде автосервіс повного циклу , де можна і обслужити, і відремонтувати авто, і не займатися пошуком запчастин.


Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(1)
id166643-Mila Eryomina Mila Eryomina
Для меня главным критерием выбора СТО, является чистота помещения. Там где чисто там, всегда порядок. Обхожу стороной СТО где используют старое ржавое оборудование. Купить оборудование сегодня не проблема, например подъемник для сто можно взять на texzona.com.ua/oborudovanie-dlya-sto/podemniki.html
или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте