“Ашан Україна” закликає головний офіс до більш кардинальних рішень
  
Автор:

Незважаючи на те, що війна Росії проти України триває вже майже місяць, і за цей час російський ринок покинуло понад 250 корпорацій, французький ритейлер Auchan продовжує оперувати на ринку окупанта та на цей момент не повідомляє про вихід із нього.

Водночас керівництво дочірньої компанії “Auchan Україна” та її працівники закликають головний офіс у Франції до кардинальних рішень.

“Auchan Україна” стверджує, що не має прямого впливу на прийняття рішень материнською компанією і бореться усіма можливими способами.

Зокрема, українська компанія щодня допомагає нашим захисникам. Уже передали понад 130 т товарів на понад 30 млн грн Збройним силам України, Територіальній обороні, Охматдиту, Національній Гвардії, Дніпровському військовому госпіталю та багатьом іншим.

Також співробітники “Auchan Україна” створили колективний лист-звернення та надіслали у центральний офіс у Франції. Кожен із 5500 працівників працює 24/7 для своєї країни, щоденно організовуючи гуманітарну допомогу та забезпечуючи українців усім необхідним під час війни.

За словами керівництва, у відповідь подекуди отримують критику через рішення, на які “Auchan Україна” не може напряму вплинути, хоча і продовжує намагатись.

«Ашан Україна» закликає головний офіс до більш кардинальних рішень /Фото 1

Фото надані компанією Ашан Україна

ʼ“Auchan Україна” – це не абстракція, а перш за все люди та українці, наші українські співробітники. Катерина, яка окрім комерційного плану щовечора допомагає територіальній обороні робити “бандера-смузі”, Сергій та Олена живуть у знеструмленому магазині та кожного дня збирають товари для ЗСУ, Ілля разом із родиною в перші дні війни завантажили 18 машин товарами для українських бійців, Лілія, яка зі своїми колегами уже приготувала більше ніж півтори тисячі обідів для наших захисників. І таких історій тисячі”.

“Auchan Україна” – це 15 000 українців, співробітників та їхніх родин.

  • Українців, які роблять все, аби врятувати свій народ та свою землю.
  • Українців, які ризикують щодня, аби наша економіка вистояла, аби 50 000 сімей щодня мали доступ до товарів першої необхідності.
  • Українців, які обʼєднуються, аби достукатись до європейського офісу та вплинути на рішення, що болять, і з якими вони не погоджуються.

Співробітники “Auchan Україна” – це українці, що мають спільні погляди і цінності: свобода, можливість розвивати бізнес на власній землі, нести користь українцям, забезпечувати їх усім необхідним для достойного життя, зокрема, якісними продуктами.

“Ми закликаємо кожного українця робити усе, що наблизить нас до перемоги, – захищати Україну, годувати захисників, працювати та сплачувати податки, хто має таку можливість. Згуртовані дії усього нашого народу допоможуть нам у цій боротьбі. “Auchan Україна” – це українці, і ми будемо боротися!”

МеткиМетки:  Ашан

Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте