«Фаворити Успіху» logo Програма знижок і бонусів у торговельній мережі :: Результати народного голосування 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) 40,54% 5
2. Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) 35,14% 4,67
3. FiSHKA – Фуршет (Фуршет) 21,62% 2,71
4. Novus (BT Invest) 18,92% 2,29
5. Космо-клуб (Суматра) 13,51% 1,58
6. Країна-Край (Край) 8,11% 0,88

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Програма знижок і бонусів у торговельній мережі».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/consumer-discount-system/?results=2014U