Результати народного голосування 2014 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) |
40,54% |
5 |
|
2. |
|
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) |
35,14% |
4,67 |
|
3. |
|
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) |
21,62% |
2,71 |
|
4. |
|
Novus (BT Invest)
|
18,92% |
2,29 |
|
5. |
|
Космо-клуб (Суматра)
|
13,51% |
1,58 |
|
6. |
|
Країна-Край (Край) |
8,11% |
0,88 |
| |