Результати народного голосування 2010 року у категорії Профільні видання / Менеджмент, персонал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
14 |
Все про бухгалтерський облік |
27,87% |
5 |
|
2. |
5 |
Управление персоналом – Украина |
22,95% |
3,96 |
|
3. |
1 |
Работа и учеба |
18,03% |
3,31 |
|
4. |
|
Персонал плюс |
18,03% |
3,28 |
|
5. |
2 |
Банківська справа |
16,39% |
2,86 |
|
6. |
7 |
Банківський менеджмент |
18,03% |
2,76 |
|
7. |
3 |
Пропоную роботу |
13,11% |
2,40 |
|
8. |
6 |
Антикризисный менеджмент |
11,48% |
2,18 |
|
9. |
10 |
Нова робота |
14,75% |
2,14 |
|
10. |
11 |
&.Стратегии |
9,84% |
1,98 |
|
11. |
15 |
Управление компанией |
9,84% |
1,79 |
|
11. |
18 |
Менеджмент и менеджер |
8,20% |
1,79 |
|
13. |
24 |
Психология и соционика межличностных отношений |
9,84% |
1,75 |
|
14. |
22 |
Персонал плюс |
9,84% |
1,72 |
|
15. |
12 |
Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социологи |
8,20% |
1,56 |
|
15. |
16 |
Секретарь-референт |
8,20% |
1,56 |
|
17. |
9 |
The Cheif |
8,20% |
1,49 |
|
18. |
20 |
Бизнес-команда |
9,84% |
1,46 |
|
19. |
17 |
Новый персонал |
4,92% |
1,10 |
|
19. |
8 |
Охорона праці |
6,56% |
1,10 |
|
21. |
22 |
Управление человеческим потенциалом |
4,92% |
0,88 |
|
22. |
13 |
Довідник кадровика |
4,92% |
0,84 |
|
23. |
21 |
Соционика, ментология и психология личности |
3,28% |
0,68 |
|
24. |
23 |
Управление проектами |
3,28% |
0,65 |
|
25. |
19 |
Управление развитием персонала |
4,92% |
0,62 |
|
26. |
22 |
Підручник для директора |
1,64% |
0,19 |
|
–. |
21 |
Мотивация и оплата труда |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання для менеджерів та керівників». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|