Результати народного голосування 2014 року у категорії Профільні видання / Менеджмент, персонал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Менеджер по персоналу |
50,00% |
5 |
|
2. |
4 |
Все про бухгалтерський облік |
32,61% |
3,51 |
|
3. |
|
Банківська справа |
21,74% |
2,44 |
|
4. |
15 |
Персонал плюс |
19,57% |
2,32 |
|
5. |
2 |
Работа и учеба |
15,22% |
1,79 |
|
6. |
12 |
Пропоную роботу |
15,22% |
1,68 |
|
7. |
|
Кадровик України |
13,04% |
1,56 |
|
8. |
20 |
Персонал плюс |
10,87% |
1,23 |
|
9. |
5 |
Нова робота |
8,70% |
1 |
|
10. |
8 |
Охорона праці |
8,70% |
0,93 |
|
11. |
6 |
Управление персоналом – Украина |
8,70% |
0,90 |
|
12. |
21 |
Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социологи |
6,52% |
0,75 |
|
13. |
23 |
Психология и соционика межличностных отношений |
6,52% |
0,55 |
|
14. |
|
Секретарь-референт
|
4,35% |
0,48 |
|
15. |
18 |
Консультант кадровика |
4,35% |
0,45 |
|
16. |
10 |
The Cheif |
4,35% |
0,37 |
|
16. |
13 |
Антикризисный менеджмент |
4,35% |
0,37 |
|
18. |
17 |
&.Стратегии |
2,17% |
0,28 |
|
18. |
22 |
Банківський менеджмент |
2,17% |
0,28 |
|
18. |
11 |
Довідник кадровика
|
2,17% |
0,28 |
|
18. |
24 |
Мотивация и оплата труда |
2,17% |
0,28 |
|
18. |
9 |
Праця і закон |
2,17% |
0,28 |
|
18. |
21 |
Соционика, ментология и психология личности |
2,17% |
0,28 |
|
18. |
21 |
Управление проектами |
2,17% |
0,28 |
|
25. |
16 |
Менеджмент и менеджер |
2,17% |
0,17 |
|
25. |
|
Управление развитием персонала |
2,17% |
0,17 |
|
–. |
24 |
Бизнес-команда |
0,00% |
0 |
|
–. |
26 |
Новый персонал |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Підручник для директора |
0,00% |
0 |
|
–. |
19 |
Управление человеческим потенциалом |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання для менеджерів та керівників». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|