Наступного тижня в Києві запрацює метро «Іподром»
  

У суботу, 20 жовтня, в Києві на новій станції метро «Іподром» відбувся пробний запуск поїзда, який показав готовність станції до введення в експлуатацію.

Про це УНІАН повідомили в прес-службі Київської міської державної адміністрації.

Як наголошується в повідомленні, пасажиром пробного рейсу став голова КМДА Олександр Попов, який високо оцінив якість виконання робіт на станції «Іподром».

«На мою думку, це одна з найкрасивіших станцій метро. Вже наступного тижня ми введемо її в експлуатацію, і Куренівсько-Червоноармійська лінія стане довшим на кілометр», – зазначив Попов.

Він подякував метробудівців і всіх інших учасників процесу за їх роботу. З фахівцями КП «Київський метрополітен», ПАТ «Київметробуд», СП «Дирекція будівництва метрополітену» та ДП «Проектний інститут» Укрметротунельпроект «Попов обговорив перспективи розвитку метрополітену в найближчий час. Зокрема, йшлося і про будівництво четвертої гілки метрополітену, і про продовженні існуючих ліній в напрямку житлового масиву Теремки-II, Борщагівки, Виноградаря.

Також Попов відзначив необхідність облаштування парковок біля станцій метро. Так, біля метро «Іподром» практично готова зручна автопарковка, де водії зможуть залишати свої авто, щоб далі пересуватися по місту на метро, ​​уникаючи автомобільних заторів.

Як зазначили в КМДА, на станції метро «Іподром», яку планується відкрити вже наступного тижня, завершені практично всі роботи, здійснюється благоустрій біля виходів зі станції.

Станція розташована уздовж проспекту академіка Глушкова. Спорудження проходило відкритим способом, в складних умовах зі змінною гідрогеологічної ситуацією завдяки високому рівню грунтових вод. Генеральний підрядник ПАТ «Київметробуд» почав будівництво в лютому 2012 року.

Власне станція має два вестибюлі, які пов’язані з платформою сходами, і балкон над першою колією, який повідомляється з платформою двома ліфтами.

Виходи з підземних переходів і станції виконані з урахуванням державної програми «Безбар’єрне простір», підкреслили в КМДА.

Для обробки станційних комплексів застосовувались різні оздоблювальні матеріали – граніт, мармур, керамічна плитка та ін.

Нагадаємо, в грудні 2010 року в Києві відкрили три нові станції метро – «Деміївську», «Голосіївську» і «Васильківську» на Куренівсько-Червоноармійській лінії. У цілому, за планами столичної влади, до 2018 року планується ввести в експлуатацію 23 станції.


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK