Наступного тижня в Києві запрацює метро «Іподром» | |
У суботу, 20 жовтня, в Києві на новій станції метро «Іподром» відбувся пробний запуск поїзда, який показав готовність станції до введення в експлуатацію. Про це УНІАН повідомили в прес-службі Київської міської державної адміністрації. Як наголошується в повідомленні, пасажиром пробного рейсу став голова КМДА Олександр Попов, який високо оцінив якість виконання робіт на станції «Іподром». «На мою думку, це одна з найкрасивіших станцій метро. Вже наступного тижня ми введемо її в експлуатацію, і Куренівсько-Червоноармійська лінія стане довшим на кілометр», – зазначив Попов. Він подякував метробудівців і всіх інших учасників процесу за їх роботу. З фахівцями КП «Київський метрополітен», ПАТ «Київметробуд», СП «Дирекція будівництва метрополітену» та ДП «Проектний інститут» Укрметротунельпроект «Попов обговорив перспективи розвитку метрополітену в найближчий час. Зокрема, йшлося і про будівництво четвертої гілки метрополітену, і про продовженні існуючих ліній в напрямку житлового масиву Теремки-II, Борщагівки, Виноградаря. Також Попов відзначив необхідність облаштування парковок біля станцій метро. Так, біля метро «Іподром» практично готова зручна автопарковка, де водії зможуть залишати свої авто, щоб далі пересуватися по місту на метро, уникаючи автомобільних заторів. Як зазначили в КМДА, на станції метро «Іподром», яку планується відкрити вже наступного тижня, завершені практично всі роботи, здійснюється благоустрій біля виходів зі станції. Станція розташована уздовж проспекту академіка Глушкова. Спорудження проходило відкритим способом, в складних умовах зі змінною гідрогеологічної ситуацією завдяки високому рівню грунтових вод. Генеральний підрядник ПАТ «Київметробуд» почав будівництво в лютому 2012 року. Власне станція має два вестибюлі, які пов’язані з платформою сходами, і балкон над першою колією, який повідомляється з платформою двома ліфтами. Виходи з підземних переходів і станції виконані з урахуванням державної програми «Безбар’єрне простір», підкреслили в КМДА. Для обробки станційних комплексів застосовувались різні оздоблювальні матеріали – граніт, мармур, керамічна плитка та ін. Нагадаємо, в грудні 2010 року в Києві відкрили три нові станції метро – «Деміївську», «Голосіївську» і «Васильківську» на Куренівсько-Червоноармійській лінії. У цілому, за планами столичної влади, до 2018 року планується ввести в експлуатацію 23 станції. |
Tweet |
Надіслати на E-mail Версія для друку |