Хто намагається закрити небо для України?
  
Company: Dieslovo
Хто намагається закрити небо для України?Члени Асоціації авіапідприємств України на прес-конференції на тему «Хто намагається закрити небо для України?» звернули увагу на вкрай критичну ситуацію, що склалася в галузі авіаційного транспорту України, яка послідовно і цілеспрямовано виводиться з-під управління і контролю держави в інтересах однієї фінансово-промислової групи.

Експерти констатували, що прийняті останнім часом нормативні акти Уряду та нові авіаційні правила не відповідають Конституції і Законам України, грубо порушують вимоги світової спільноти і Європейського Союзу щодо питань безпеки польотів і боротьби з елементами корупції в системі цивільної авіації, ставлять під реальну загрозу Угоду з ЄС в частині спільного авіаційного простору.

Члени Асоціації авіапідприємств України, зокрема, Генеральний директор АК «Атласджет Україна» Сергій Підгородецький; Генеральний директор Авіакомпанії «UT Air Україна» Анатолій Бенца; Голова наглядової комісії Авіакомпанії «UT Air Україна», Карен Антонов; засновник «Трансаерохендлінг» Олексій Пляс; заступник Гендиректора компанії «Трансаерохендлінг» Юрій Степаненко; Президент авіакомпанії «Um Air» Родріг Мерхеж, Генеральний директор авіакомпанії «Um Air» Сергій Поліщук; Генеральний директор Авіакомпанії «Хорс» Олексій Овчинніков; Генеральний директор Авіакомпанії «Браво» Віктор Телегін; Генеральний директор «Української хендлінгової компанії» Костянтин Шматін; Голова правління Авіакомпанії «Буковина» Роберт Ілюк; Генеральний директор Авіакомпанії «Дарт» Сергій Шоменко; Почесний авіатор України Микола Марченко та ветеран цивільної авіації України, колишній керівник ДМА «Бориспіль» Борис Шахсуваров вважають, що:
• Діяльність державних органів виконавчої влади України руйнує національну систему управління безпекою польотів.
• Авіаційні правила України не відповідають сучасним європейським стандартам в авіаційній галузі, монополізується ринок авіаційних перевезень та послуг.
• Знищуються авіапідприємства і продовжується тенденція банкрутства українських авіаперевізників та провідних державних авіапідприємств – «Украерорух», ДМА «Бориспіль» та інші аеропорти України.
• Знищення конкурентного середовища та інвестиційної привабливості галузі призводить до соціальної напруги в трудових колективах і суспільстві в цілому.
Висловлюючи позицію членів Асоціації, Сергій Підгородецький зазначив, що кризовий стан галузі «змусив нас об’єднатися в Асоціацію авіапідприємств України і шукати підтримки та захисту на найвищому державному рівні – рівні Гаранта Конституції, до якого ми звернулися з відкритим листом».

Члени Асоціації вимагають повернути в конституційне русло рішення Уряду України та відмінити антидержавні авіаційні правила, зокрема, має бути скасована.
Постанова КМУ № 520 від 08.10.2014 «Про затвердження Положення про державну авіаційну службу України» (п. 34 та п.76), а Наказ Голови Державіаслужби України № 686 від 24.10.2014 «Про затвердження Порядку надання та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній» повинен бути визнаний антиконституційним і негайно скасований Міністром інфраструктури України.

Серед членів Асоціації наряду з керівництвом авіакомпаній є і представники авіаційної громадськості – ветерани національної авіації. Один з відомих ветеранів Борис Шахсуваров, акцентував увагу на тому, що монополізація загрожує не тільки безпосередньо компаніям авіаперевізникам, а всій системі авіаційної галузі. Ветерани галузі також висловили стурбованість тим, що висококваліфіковані кадри, підготовка яких обійшлася Україні у мільйони, змушені шукати роботу за межами країни. Зокрема, як зазначили експерти, щороку біля 200 висококваліфікованих пілотів зможе приймати Росія, що нанесе непоправну шкоду українській авіації.

Члени Асоціації, які представляють багатотисячні високо фахові колективи наполегливо рекомендують Президенту України П.О. Порошенко дати доручення відповідним державним структурам провести ретельну перевірку прозорості та фінансової ефективності приватизації авіакомпанії «МАУ», а також її реального фінансового стану в частині погашення заборгованості перед державними підприємствами, установами та державним бюджетом України.

Трудові колективи авіапідприємств України вимагають негайної зміни керівництва Державіаслужби, Міністерства інфраструктури України та провідних державних авіапідприємств, які лобіюють інтереси однієї фінансово-промислової групи. Асоціація буде брати участь на всіх рівнях при проведенні кадрової політики в цивільній авіації України, адже соціальна напруга в час, коли країна веде боротьбу за суверенітет і цілісність, неприпустима. Потрібні професіонали, які мають досвід і гідність, що збережуть кадровий потенціал, а не викинуть його за межі нашої країни. Авіаційний кадровий потенціал України коштує дорого на світовому ринку, а кадрові інвестиції в економіку Росії неприпустимі.
У разі необхідності, аби донести до Президента реальний стан речей у галузі, Асоціація готова вдатися до пікетів: заявка на один з них уже подана.

Асоціація авіапідприємств України – національна організація, яка об’єднала переважну більшість підприємств національної авіаційної галузі, що забезпечують авіаційні перевезення та обслуговування в авіаційній галузі (зокрема авіакомпанії та аеропорти).

Асоціація авіапідприємств діє на основі Конституції та законодавства України, опікується дотриманням законодавчих норм профільної діяльності усіма учасниками національного ринку. Покликана забезпечувати високий рівень авіаперевезень на основі вільної конкуренції та приведення галузі у відповідність з вимогами ЄС.

Націлена на підписання договору про спільний авіаційний простір з Європейським Союзом.

Attached fileAttached file Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK