Вісім секретів дизайнера: як стати підприємцем в світі моди, закохати в свій авторський стиль аудиторію і Жана – Поля Готьє
  
Company: Eurostar Information Agency

Sonia Monina, дизайнер і автор бренду про бізнес, творчість і найголовнішу роль

Як почалася кар’єра в фешн?

Моя кар’єра в фешн почалася ще в дитинстві. У 5 років я вирішила, що буду модельєром. Встала, повідомила про це батькам і сіла малювати далі.

В який момент ти зрозуміла, що бренд Sonya Monina потрібен і його чекають?

Перш за все, потрібно робити, те, що найбільше любиш. Я не думала про те, чи потрібен бренд Sonya Monina, чекають його чи ні. Ще студенткою я знала, що буду займатися чоловічим одягом. Хоча і починала з жіночого. У мене є своя місія – «Робити чоловіків краще і сильніше». Я вважаю неправильним те, що відбувається зараз у світі. Емансиповані жінки з «яйцями», «явсесама», і в підсумку що? чоловіки в спідницях?) Жінка повинна залишатися жінкою. Бути красивою, гармонійною і надихати чоловіка на вчинки і подвиги. В цьому випадку, чоловік буде героєм, захисником, і мужиком в повному розумінні цього слова.

Хто по-твоєму фешн-герої сьогоднішнього дня?

Фешн герої? Якщо, це ті, хто роблять подвиг в фешн, то Ірина Данилевська – мама української моди. Незважаючи на різні політичні ситуації в країні, вона йде іноді проти течії і власними силами піднімає українську моду.

Хто номер 1 на світовому ринку?

Амансіо Ортега.

Що повинен обов’язково знати кожен, хто мріє стати дизайнером або створити колекцію?

В першу чергу, запитати у себе: «Чи готовий я присвятити цьому все життя?» Тільки зі сторони здається, що все просто, насправді – це колосальна щоденна системна праця. І, якщо немає любові, то краще не починати. Нічого доброго не вийде.

Sonya Monina на Ukrainian Fashion Week: скільки показів вже було і який сезон можна вважати найуспішнішим?

Перший показ на UFW був в 2013-му, і з того часу ще багато показів, конкурсів. Найуспішніший, на мій погляд, – SS2020, це, мабуть, найулюбленіший сезон. Я народила сина, і створювала цю колекцію разом з ним. Це було важко, але цікаво і незабутньо.

Хто аудиторія бренду SM, як вона змінилася після появи сина?

Аудиторія розширилася. Серед шанувальників бренду з’явилося багато жінок. Особливо жінок, у яких сини.

Чому, на твій погляд, Україна не стала світовою столицею моди?

В Україні багато талановитих людей. Є величезний потенціал розвитку легкої промисловості. Є величезні людські ресурси. Немає підтримки на рівні держави. Немає інвестування та фінансування. Якщо це буде – Україна може стати другою Італією.

Бренд SONYA MONINA є одним із моїх найулюбленіших українських брендів. Вперше я познайомився з ним на Тижні Української Моди SS18. Пам’ятаю першу думку, що майнула у голові, коли побачив колекцію: «Я хочу носити такі речі».
Після показу в мене була змога познайомитися з дизайнеркою особисто. Через декілька днів ми зустрілися і почали працювати. Досі Оля жартує, що мене обрав її син. На час знайомства вона була на перших місяцях вагітності. Отже, наступна зимова колекція була створена у співпраці з сином.

Дуже часто мене запитують чому саме SONYA MONINA? Її стиль крою є дуже впізнаваним. Це думка багатьох експертів, зокрема, радника Жана Поля Готьє. Для мене це речі, які вигідно виділяють вас з натовпу і в той самий час абсолютно носибільні. Тобто в них можна з’явитися і на вечірці, і в офісі, і просто на прогулянці.

Зірки українського шоубізу також досить часто з’являються у речах бренду. Геометричний крій, натуральні тканини, філософія бренду та індивідуальність кожного окремого виробу роблять вас не тільки стильними, а ще й дозволяють йти на крок уперед у комфорті.

Автор: Ірина Цициліна

          піар консультант, засновниця комунікаційної агенції Be my media


Attached fileAttached file Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK