«Думай глобально, дій локально» від TECNO: кастомизація передових технологій на місцевих ринках
  
Author:
«Думай глобально, дій локально» від TECNO: кастомизація передових технологій на місцевих ринках
TECNO Mobile – швидко зростаючий бренд з фокусом на ринки, що розвиваються: в 2019 році продукція продається в більш ніж 60 країнах по всьому світу. Позитивній динаміці зростання багато в чому сприяє серйозна науково-дослідна база у вигляді власних виробничих потужностей і дослідницьких центрів.

Завдяки успішній стратегії на ринках Африки та Азії TECNO посів дев’яте місце в рейтингу найбільших світових виробників мобільних телефонів 2019 року (дослідження Counterpoint). В цьому ж році компанія зміцнила свої позиції в Африці і увійшла в ТОП-5 найбільш популярних брендів смартфонів на континенті.

TECNO Mobile є офіційним партнером і постачальником планшетів і телефонів футбольного клубу Manchester City. У 2019 році бренд продовжив багаторічну співпрацю з ManCity.

Український досвід китайського бренду
На українському ринку TECNO Mobile працює трохи більше року. За цей час представники компанії налагодили партнерські відносини з дистриб’юторами і ключовими роздрібними партнерами, включаючи телеком-рітейл, мережі магазинів побутової електроніки, онлайн-рітейл і регіональні роздрібні мережі. На сьогоднішній день продукція TECNO представлена у 1056 магазинах всіх регіонів України. Фокусними регіонами для TECNO стали центральна і західна частини країни, які сконцентрували понад 700 точок продажів.

Особливістю сервісної політики бренду є розширена сервісна підтримка як в світі, так і в Україні: вона становить 12 + 1 місяць гарантії і можливість офіційного післяпродажного ремонту для всіх смартфонів. Втім, як свідчать дані місцевого сервісного партнера, за післяпродажним ремонтом смартфонів (включаючи гарантійні і негарантійні випадки) протягом року звернулися 1,12% українських користувачів. Ще рідше ремонт був потрібний кнопковим телефонам – за ним звернулися 0,97% покупців TECNO.

«Наш перший рік на українському ринку був надзвичайно динамічним і цікавим. Він почався у вересні 2018 року, коли ми презентували ринку п’ять камерафонів. Уже в лютому 2019 го були представлені ще два камерафони в бюджетному ціновому сегменті POP 2 і POP 2 Power. Квітень також ознаменувався двома успішними лаунчами – ми представили користувачам яскравий молодіжний камерофон Spark 3 Pro з подвійною камерою і Camon 11S із потрійною камерою. Вдосконаливши фотоможливості нашої продукції, ми наразі орієнтовані на зміцнення в середньому ціновому сегменті», – розповів керівник бізнесу TECNO Mobile в Україні Джеймс Чен.

Крім зміцнення ринкових позицій Spark 3 Pro сприяв появі імені бренду в багатьох світових новинах: в травні Google вибрав цю модель для програми тестування бета-версії Android Q поряд з двадцятьма двома смартфонами різних виробників. А завдяки ексклюзивному промо Spark 3 Pro у мережі магазинів Vodafone Рітейл (Протягом акційного періоду модель була доступна лише у мережі Vodafone Рітейл, а покупець додатково отримував 500 гривень на рахунок), ця модель стала рекордною за темпами зростання продажів та абсолютною кількістю активацій IMEI серед смартфонів TECNO в Україні.

У листопаді 2019 року стартував продаж молодіжної новинки Spark 4, а також двох моделей серії Camon – Camon 12 і Camon 12 Air. На нових смартфонах встановлено оновлений фірмовий лаунчер HIOS 5.5 на базі Android P з безліччю корисних AI функцій, вдосконалені потрійні камери з вдосконаленими алгоритмами миттєвої обробки фотографій і ємні акумулятори.

Плани на 2020 рік
Одна з найважливіших цілей бренду в Україні – зміцнення в ціновому сегменті до 2000 грн. Продукція саме цієї цінової ніші приносить компанії зростаючі продажі у регіонах. У зв’язку з цим в планах TECNO Mobile в Україні випуск нових доступних моделей з оновленим сучасним дизайном.

«У 2019 ми спостерігали, як продажі смартфонів TECNO ціною до 2000 грн росли щоквартально, переважно за рахунок регіонів. Якщо розглядати цінову нішу більш широко – до 4000 грн, то щоквартальне зростання особливо помітне в онлайні.
Наша стратегічна мета – це розвиток і розширення представленості в ціновому сегменті 3000-4000 грн. Ми плануємо випустити абсолютно нові продукти серій Camon і SPARK не пізніше другого кварталу 2020 року, а також увійти в цей ціновий сегмент із пристроєм серії Pouvoir, що традиційно отримують батареї збільшеної ємності», – поділився планами Джеймс Чен.

Слоган бренду TECNO «Думай глобально, дій локально» найкращим чином характеризує принципи, які сповідує компанія: передові сучасні технології індивідуально підлаштовуються під конкретний ринок і надаються місцевим покупцям за найбільш прийнятними цінами.
TagsTags:  tecno mobile

Attached fileAttached file Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK