ТМ «КОСМО» – національна мережа магазинів краси, здоров’я та сім‘ї. Заснована у 2000 році ТОВ «СУМАТРА-ЛТД».
У магазинах «КОСМО» до уваги покупців широкий вибір парфумерії, косметики, продукції wellness (ароматичні олії, солі, спа), побутової хімії та інших товарів для догляду, краси, здорового способу життя і сімейного затишку. Аптеки «КОСМО ФАРМА» – швидка допомога у пошуку ліків (рецептурних та безрецептурних), парафармацеї (фітотерапія, БАДи, дієтичне та спортивне харчування), товарів для здоров’я матері та дитини.
Кожен магазин «КОСМО» налічує 10-15 тисяч найменувань товарів різних категорій – від продукції масового вжитку до професійних ліній. Партнерами «КОСМО» є офіційні представництва найбільш відомих у світі брендів: L’Oreal, Max Factor, Colgate & Palmolive, Natural Sea Beauty, Gillette, Nina Ricci, Calvin Klein, Garnier, Nivea, Vichy, Lierac, Schwarzkopf та багато інших. Уся продукція, представлена в мережі «КОСМО», підтверджується сертифікатами якості.
Створені з метою дарувати покупцям позитивні враження та комфорт при виборі товарів краси, здоров’я і сім‘ї, магазини ТМ «КОСМО» завжди відрізняються зручним розташуванням, широким асортиментом та високий професіоналізмом продавців-консультантів. До кінця 2008 року кількість учасників «КОСМО-клубу» досягла 1 мільйона. Це власники дисконтних карток КОСМО.
Вже сьогодні ТМ «КОСМО» налічує 85 торговельних об’єктів (74 магазини й 11 аптек/аптечних кіосків) та охоплює 16 областей України: Київську, Чернігівську, Сумську, Харківську, Луганську, Донецьку, Миколаївську, Дніпропетровську, Хмельницьку, Житомирську, Вінницьку, Рівненську, Львівську, Чернівецьку, Закарпатську й автономну республіку Крим.
Магазини ТМ «КОСМО» відповідають формату drogerie (формат європейських магазинів, в яких представлено продукцію першої необхідності для дому, краси та здоров’я).
Історія компанії ТОВ «СУМАТРА-ЛТД»:
1994
* В Києві зареєстрована компанія ТОВ «СУМАТРА-ЛТД». Основні напрямки діяльності: виробництво, роздрібна та оптова торгівля парфумерно-косметичною продукцією.
1996
* Відкриття першого роздрібного магазину профільної продукції компанії.
2000
* Об’єднання всіх магазинів у торговельну мережу «КОСМО».
2002
* Перемога ТМ «КОСМО» у національному конкурсі «Золоті торговельні марки» у номінації «Магазини, що опікуються про Вашу красу».
2003
* Впровадження нових форм партнерського співробітництва за франчайзинговою схемою.
* Відкриття першого аптечного кіоску «КОСМО-ФАРМА».
2004
* Розробка та впровадження Системи Менеджменту Якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2000.
2005
* Відкриття власного навчального центру компанії, де регулярно проводяться тренінги для персоналу ТМ «КОСМО».
2006
* Активне розширення торговельної мережі «КОСМО» (відкриття 13 магазинів та 9 аптек) й формування регіонального ринку парфумерії, косметики та побутової хімії.
* Кількість лояльних клієнтів КОСМО – 300 000 чоловік.
2007
* ТМ «КОСМО» розширюється до 58 торговельних об’єктів і охоплює 11 областей України: Київську, Хмельницьку, Житомирську, Миколаївську, Чернігівську, Дніпропетровську, Вінницьку, Донецьку, Харківську, Закарпатську та автономну республіку Крим.
* Кількість постійних клієнтів магазинів «КОСМО» та учасників «КОСМО-клуб» зростає вдвічі та налічує 600 000 чоловік
2008-2009
* 74 магазини та 11 аптек/аптечних кіосків. «КОСМО» – національна мережа, що охоплює 32 міста та 16 областей України.
* Продовження регіональної експансії та постійне вдосконалення формату магазинів зручних і приємних покупок. Впровадження нових стандартів якості та високого рівня обслуговування кожного клієнта.