Битва брендів – 2023 вже завершилась, а у 2024 ще не почалась | |
Що таке Битва брендів?
Мета битви брендів в тому, щоб дати можливість небайдужим споживачам остаточно визначити найкращий вибір між двома варіантами в категоріях, в яких все ще зберігається інтрига і невизначеність в тому, хто саме стане Фаворитом Року. Щоби в решті дізнатися рекомендацію №1 коли вибір дуже складний і майже рівнозначний через невеликий розрив у рейтингу, який легко можна подолати навіть невеликою кількістю голосів. У період Битви брендів вирішальним для визначення переможця може стати буквально кожен голос!
Розподілення народного голосування на 4 етапb дозволяє відстежити динаміку в змінах уподобань громадскості, а також уникнути флешмоб-накруток. Оскільки різкі сплески активності на підтримку одного учасника з часом згладжуються в підсумковому рейтингу. Цілком можливо провести масовий флешмоб одноразово, але вкрай складно повторити цей фокус кілька разів протягом року. (Не кажучи про безліч інших технічних засобів ідентифікації та перевірки унікальності респондента для протидії накруткам.) |
Tweet |
|