«Фаворити Успіху» logo Популярні питання про конкурс «Фаворити Успіху»
© FAVOR.com.ua
 
Рейтинг народних уподобань «Фаворити Успіху»

Фаворити року в Україні визначаються з 2003 року.

У конкурсі приймають участь будь які марки, представлені на ринку всієї України або у більшій частині регіонів (у нас це називається «Всеукраїнський масштаб покриття»), у відповідних категоріях-номінаціях.

Ще один крітерій для участі ТМ — це офіційна присутність на ринку України, і хоча б мінімальная рекламна активність ТМ (але до цього прагнуть усі ТМ, щоб про них дізналистя якнайбільша частина цільової аудиторії). Отбір ТМ здійснюється такими методами:

  • додавання до голосування ТМ або створення номінації ініціюють безпосередньо самі Споживачі/Експерти/Представники компаній/Партнери проекту.
  • здійснюється рішенням Организатора. У будь якому разі, перелік ТМ, представлених до участі у дослідженнях, відстежується Организатором, вивіряється актуальність та достовірність інформації про ТМ.

Часто виникає питання: яка саме позиція з продуктової матриці ТМ вийшла переможцем? Участь у дослідженнях приймає безпосередньо ТМ (і абсолютно всією продуктовою матрицею). Наприклад, Жувальна гумка торговельної марки «ХУ» посіла переможню позицію «Фаворит Споживачів». Ця переможна позиція відноситься до всього «модельного ряду» цієї торгової марки жувальної гумки, а не окремо «жуйки» з вишневим смаком, або з ароматом дині.

Оцінка проводиться серед торгових марок, враховуючи їх продуктові матриці в цілому.

Споживачи оцінюють учасників протягом всього року (як за допомогою персонального анкетування, так й спеціалізованого порталу FAVOR.com.ua), для охоплення найбільшої аудиторії), а галузеві фахівці і деякі українські знаменитості — с початку вересня-жовтня і до кінця року, до підведення підсумків. Результати оцінок всіх комісій: Експертів (галузеві фахівці), Успішних Людей (знаменитості, артисти) і Споживачів передаються для підрахунків (підсумовування, ранжування, перезважування результатів) згідно з методикою, рейтингової агенції InMind. Після цього результати досліджень старанно перевіряє офіційний аудитор — Київський міжнародний інститут соціології.

Торгова марка, яка посіла першу позицію у рейтингу у своїй категорії з урахуванням оцінок трьох експертних комісій, отримує право скористатися Пакетом рекламних послуг і прав переможця на платній основі. Якщо торгова марка, посівша першу позицію у рейтингу, не має бажання або можливості скористатися Пакетом, переможець цієї категорії не оголошується.

Участь у конкурсі — безкоштовна. Саме цей фактор дозволяє абсолютно неупереджено проводити реальні маркетингові дослідження та досягати об’єктивних результатів. Чого не можуть собі дозволити інші проекти, що також іменують себе конкурсами, в яких плата за участь стягується с бажаючих конкурсантів ДО проведення досліджень (якщо такі взагалі проводяться) В конкурсі Фаворити Успіха таке поняття як «плата за перемогу» або точніше, «внесок за участь» — відсутні взагалі.

Саме тому проект «Фаворити Успіху» має більш високий рівень довіри до результатів маркетингових досліджень, проводимих в рамках проекту. Пакет переваг Переможця пропонується компаніям виключно ПІСЛЯ проведення досліджень. І передбачає рекламну кампанію у статусі Переможця і звичайно ж, ліцензійне право називати себе почесним титулом «Фаворит Успіху».

У Методиці оцінки претендентів можна знайти відповіді на запитання яким чином проходило опитування, а також щодо якісних та кількісних показників, використовуваних під час проведення досліджень. Відповіді стосовно питань щодо кількості людей (з персоналізацією), набрані бали… — ця інформація є комерційним продуктом і урочисто вручається Переможцям у вигляді звітного буклету (з розгорнутими та повними даними) безпосередньо на сцені під час церемонії нагородження. (Дослідження певного сегмента ринку можна також замовити у Організатора окремим пакетом.)

І ще, деякі цікаві факти…

«Фаворити Успіху» — єдиний в Україні конкурс який представляє всіх Експертів та Знаменитостей індивідуально та поіменно. Їхні обличча можна побачити на веб-сайті, у щорічному звітньому буклеті конкурсу, або під час чергової урочистої церемонії нагородження «Фаворитів».

У 2007—2009 роках більша частина процесу досліджень, у тому числі й голосовання Експертів та Знаменитостей відбувалися на сайті конкурсу, порталі FAVOR.com.ua.

По даним статистики порталу bigmir)net у 2008 році Портал для Споживачів www.favor.com.ua посів міцне місце у ТОП-10 найвідвідуваніших ресурсів рекламного напрямку в Україні. В 2009 році рейтинг підвисився до ТОП-5. Нині це єдиний інтернет-ресурс, що дає споживачеві інформацію про всі торгові марки у більшості категорій товарів та послуг на українському ринку.

У рамках конкурсу проводяться щорічні конференції Споживачів. У заповненій анкеті, 85% опитаних учасників Конференції на питання «Чи є для Вас статус Фаворит року та медаль конкурсу орієнтиром під час вибору товарів та послуг?» відповіли позитивно.

Бедемо ради відповісти на інші питання!

https://favor.com.ua/method/faq/