У щорічному національному рейтингу «50 найпопулярніших брендів України» торгова марка «Щедро» посідає 7-ме місце. У порівнянні із минулорічним рейтингом видання Фокус, показник виріс на 5 пунктів.
1 жовтня 2013 року журнал Фокус опублікував список 50-ти найпопулярніших брендів країни, у якому «Щедро» посідає 7-е місце. Попередній список українських брендів було складено на основі дослідження MMI Ukraine, проведеного компанією «TNS Україна». Подальше ранжування проводилося за обсягам продажів у грошовому еквіваленті, яке дозволило визначити товари, за які покупці голосують своїм гаманцем. Популярність серед українців і обсяг продажів у розмірі 1,5 млрд. грн. забезпечив торговій марці присутність у топ-10 брендів України. У свіжому рейтингу компанія «Щедро» не тільки пыдвищила свій показник на 5 пунктів, у порівнянні з 2012-м роком, але й зайняла лідерську позицію у своєму сегменті. Такий результат у компанії пов’язують з кращою товарною пропозицією, асортимент якої регулярно поповнюється унікальними для ринку новинками. Цього року ТМ «Щедро», вперше в українській галузі,випустила органічний майонез. Цей продукт сертифіковано міжнародною організацією Sic Global LLP (Британія, Лондон) , а з 20-го травня він виробляється на Львівському жиркомбінаті (ЛЖК). Посилання на видання: Фокус |