«АХА Страхування» підтримує французьку культуру в Україні | |
Компанія: AXA Страхування |
У «Шоколадному будиночку», старовинному маєтку, були представлені провідні французькі інтер’єрні бренди класу люкс. У рамках заходу пройшли майстер-класи відомих французьких фахівців в області декорування. У тому числі вперше в Україні був організований майстер-клас Жана Боджі (Jean Boggio) – дизайнера-ювеліра, автора сміливих і концептуальних виробів з фарфору, а також безлічі колекцій дизайнерських аксесуарів. На церемонії відкриття виставки виступив посол Франції в Україні і віце-президент компанії-спонсора заходу Гавриленко В’ячеслав Віталійович.
«В першу чергу хочу подякувати посольству Франції за надану нам можливість підтримати цей захід. Всім відомо, що Франція є всесвітнім законодавцем моди. І ми раді зробити свій внесок у культивацію французької культури в Україні», – заявив у вітальній промові віце-президент «АХА Страхування» Гавриленко В’ячеслав Віталійович. «У нашому партнерстві є багато спільного. П’ятий рік поспіль бренд AXA стає страховим брендом № 1 у світі, що вкотре підтверджує високі стандарти та високу якість послуг, якими користуються 102 млн клієнтів у всьому світі. «AXA Страхування» вже шість років є «законодавцем моди» у сфері страхування. Наші зусилля гідно оцінені як нашими клієнтами, партнерами, так і ринком в цілому. За результатами 2012 року «AXA Страхування» четвертий рік поспіль стала лідером автострахування в Україні».
«AXA Страхування», один з лідерів страхового ринку України, представлена з 2007 року. Висока якість сервісу і прибуткове зростання – основні напрямки розвитку компанії. |
|
Tweet |
Надіслати на E-mail Версія для друку |