«Оплата частинами» ПриватБанку працює вже в 25 тисячах українських торгових точок
  
Компанія: ПриватБанк
ПриватБанк

З початку року кількість торгових мереж і магазинів, у яких клієнти ПриватБанку можуть користуватися безкоштовною розстрочкою, зросла на 30%. Як повідомила прес-служба банку, сервіс «Оплата частинами» сьогодні працює в понад 25 000 торгових точок.

За допомогою «Оплати частинами» суму будь-якої покупки можна розділити на рівні частини (до 25 платежів). Кредит оформляється автоматично просто біля каси, а договором з усіма необхідними реквізитами при цьому стає чек. За умови своєчасного внесення всіх платежів користування кредитом для покупця безкоштовне.

«Можливість придбати потрібні товари в розстрочку без процентів – це гарна підтримка для клієнтів банку в непростій економічній ситуації, – каже Заступник Голови Правління ПриватБанку Роман Негинський. – Сьогодні такий зручний сервіс, як «Оплата частинами», працює в більшості найпопулярніших торгових мереж і є найдоступнішим в Україні сервісом для покупки товарів у розстрочку».

Сьогодні до «Оплати частинами» підключено найбільші українські мережі з продажу техніки, мобільних телефонів, одягу, взуття та інших товарів. Серед них Comfу, «Фокстрот», «Ельдорадо», «Алло», «Цитрус», MOYO. Щоб дізнатися про доступну суму на купівлі в розстрочку, клієнту достатньо надіслати SMS на номер 10060 із текстом chast.

Нагадаємо, з 1 червня всі власники зарплатних карток ПриватБанку також будуть отримувати доплату в розмірі 5% від суми зарплати, яку витрачено на покупки в торговій мережі.

 
вул. Грушевського, 1д, м. Київ 01001, Україна
Тел.: (380) 562-390-000
Факс: (380) 562-390-271
E-mail:
Веб:

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.