ПриватБанк не запитує персональні дані клієнтів у телефонному режимі та закликає клієнтів не телефонувати у відповідь на незнай
  
Компанія: ПриватБанк
ПриватБанк

ПриватБанк відмовився від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов з клієнтами. Як повідомила прес-служба банку, це дозволить звести до мінімуму можливість шахрайства в разі дзвінків клієнтові нібито від імені банку.

Зокрема, ПриватБанк ніколи не телефонує клієнтам з проханням зазначити персональні дані, номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять в SMS. Тому якщо телефонуватиме шахрай, який буде намагатися з’ясувати ці дані, клієнт зможе відразу розпізнати обман.

«ПриватБанк телефонуючи ніколи не запитує персональні дані, – говориться в повідомленні прес-служби банку. – Якщо буде необхідність підтвердження Вашого платежу, банк за допомогою різноманітних повідомлень попросить клієнта зателефонувати в банк цілком безкоштовно, щоб переконатися, що платіж здійснює клієнт, а не хтось замість нього».

Також ПриватБанк закликав своїх клієнтів ніколи не телефонувати у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів представляються працівниками банку.

«Єдиний номер ПриватБанку – це короткий мобільний номер 3700, усі дзвінки на який безкоштовні для користувачів, – зазначає прес-служба банку. – І ми ніколи не попросимо зателефонувати на інший номер».

Щоб повністю убезпечити себе від шахраїв, ПриватБанк просить клієнтів дотримуватися 10 простих правил особистої фінансової безпеки, що опубліковані на сайті банку www.pb.ua/safeness

 
вул. Грушевського, 1д, м. Київ 01001, Україна
Тел.: (380) 562-390-000
Факс: (380) 562-390-271
E-mail:
Веб:

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.