Якщо задатися питанням і подумати, як же проводить дозвілля сильна половина людства, можна прийти до висновку, що на чоловіків нерідко покладається велика відповідальність на роботі і турбота про добробут сім’ї. Ось і виходить, що відпочити по-справжньому, провести час із друзями та набратися сил для нових звершень, чоловіки можуть або на футболі, або на риболовлі. Риболовля! З давніх-давен суто чоловіче заняття, священність якого зрозуміла і без слів! Саме з такої нагоди, корпорація «S.Group» і підготувала подарунок усім поціновувачам смачної риби. Уже 1 жовтня 2014 на ринок виходить фасована риба – ТМ «Мій Рибалка».
Назва нової торгової марки «Мій Рибалка» була обрана не випадково. В історії є незліченна кількість прикладів світових брендів, названих іменем засновників, товари яких відрізнялися високою якістю. Виробник несе величезну відповідальність за якість продукції, адже в разі найменшого пропуску, тінь лягає не просто на продукт, а й на всю компанію і в першу чергу на особу засновника цієї компанії.
ТМ «Мій Рибалка» стратегічною перевагою проголосила – якість! Репутація високо цінується в бізнесі, адже вона означає авторитет, довіру і гарантію якості продукції, виробленої корпорацією. Роками компанії працюють над своїм іміджем, а ось втратити обличчя можна в один момент. Тому так важливо, розуміти всю глибину відповідальності кожного співробітника за імідж бренду «Мій Рибалка», адже бездоганна репутація засновника корпорації лежить в основі нового продукту.
ТМ «Мій Рибалка» відрізняється оригінальним дизайном, який був розроблений після проведення складних маркетингових досліджень.
Новий бренд в сегменті фасованої та вагової риби виходить на ринок дуже вчасно. ТМ «Мій Рибалка» не заощаджує на сировині, на якості, на дизайні і на самій упаковці. Зараз можна з повною впевненістю говорити, про те, що ТМ «Мій Рибалка» стане перспективним лідером ринку і принесе багато задоволення від смаку і якості продукції всім поціновувачам як фасованої, так і ваговій риби. |