Клієнти «Домашнього Інтернету» «Київстар» отримують 10% знижки від «Інтертоп» | |
Компанія: Київстар Дж.Ес.Ем. |
«Київстар» продовжує розвиток партнерської програми для клієнтів широкосмугового інтернету. З 22 березня 2012 року всі користувачі «Домашнього Інтернету» можуть отримувати 10% знижки при купівлі товарів через інтернет-магазин «Інтертоп». Це другий партнер програми, запущеної для клієнтів «Домашнього Інтернету». Клієнти «Домашнього Інтернету» від «Київстар» отримують бонуси, які можуть використовувати для оплати мобільного зв’язку та деяких послуг «Домашнього Інтернету», а з 16 листопада 2011 року ще й вигідно обмінювати на знижки при придбанні товарів і послуг. З 22 березня 2012 року до програми приєднався новий партнер — інтернет-магазин «Інтертоп». Цей партнер надає клієнтам «Домашнього Інтернету» знижку 10% на будь-яку суму покупки. Щоб скористатися пропозицією, клієнтові необхідно за допомогою системи «Мій Київстар» обміняти накопичені бонуси на знижку. Механізм роботи партнерської програми простий і зручний. Клієнту необхідно в системі самообслуговування «Мій Київстар» скористатися опцією придбання купону знижки в мережі партнера. При купівлі купону знижки з бонусного рахунку клієнта знімається 50 бонусів, а клієнтові надається унікальний код знижки. Отриманий код клієнт може використати при замовленні продукції «Інтертоп» через інтернет. У листопаді 2011 року «Київстар» ініціював партнерську програму з різними торговими мережами, в яких клієнти «Домашнього Інтернету» можуть купувати товари зі знижками. Першим партнером оператора стала мережа побутової техніки «Фокстрот. Техніка для дому». Клієнти «Домашнього Інтернету» мають можливість обмінювати отримані бонуси на знижку — у розмірі 50 бонусів на 100 гривень (з кожної 1000 гривень покупки). За півроку діяльності програми її перевагами скористалось понад 7 тисяч клієнтів «Домашнього Інтернету», які загалом обміняли бонуси на понад 700 тисяч гривень знижок. Менеджер з програм лояльності «Київстар» Наталія Лєплє: «Київстар» знаходить інноваційні рішення для взаємовигідного співробітництва з партнерами та клієнтами. Так, клієнти «Домашнього Інтернету», користуючись партнерською програмою, отримують знижки при купівлі товарів, а магазини-партнери — нових клієнтів. Розвиток партнерських програм створює нові можливості для взаємного успіху в просуванні продуктів і послуг». «Київстар» надає послугу широкосмугового доступу до мережі інтернет за технологією FTTB — «Домашній Інтернет» — жителям 138 міст України. Оператор пропонує клієнтам високу швидкість з’єднання та вигідні тарифи від 55 гривень на місяць. «Київстар» пропонує вигідні інноваційні рішення для зручності клієнтів.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. |
|
Tweet |
Прикріплений файл | Надіслати на E-mail Версія для друку |