«Київстар» підтримує принципи Декларації «За забезпечення недоторканості приватного життя в Інтернеті» | |
Автор: kyivstar |
«Київстар» підтримує Українську асоціацію захисту персональних даних та висловлює готовність приєднатися до Декларації «За забезпечення недоторканості приватного життя в Інтернеті». Про свою готовність підтримати документ компанія повідомила у своєму офіційному листі до Асоціації. 25 жовтня 2012 року Українська асоціація захисту персональних даних провела презентацію проекту Декларації «За забезпечення недоторканості приватного життя в Інтернеті». Проект спрямований на розробку заходів та механізмів захисту персональних даних в інтернеті. Компанія «Київстар» висловила згоду з цим важливим соціальним документом у своєму офіційному листі до Асоціації. Компанія підтримує принципи безпечного інтернету для кожного, адже на сьогоднішній день захист персональних даних – одна з найважливіших складових, спрямованих на забезпечення недоторканості приватного та сімейного життя. «Київстар» розуміє соціальну важливість проекту Української асоціації захисту персональних даних. Адже щодня українців, які користуються інтернетом, стає більше. Наразі їх кількість становить 16,7 млн. Зокрема, у мережі «Київстар» – більш ніж 6 млн користувачів мобільного інтернету та 500 тис. користувачів фіксованого інтернету. Як національний лідер інтернету ми займаємо активну позицію в питанні захисту та збереження конфіденційності інформації, слідуємо цьому в наших внутрішніх процесах і закликаємо інших провайдерів підтримати принципи Декларації», – коментує директор з корпоративних зв’язків «Київстар» Жанна Пархоменко. «Київстар» неухильно дотримується вимог Закону України «Про захист персональних даних» та вживає заходи щодо належного захисту даних своїх клієнтів. До того ж, в компанії затверджено та погоджено Кодекс усталеної практики по обробці персональних даних ПрАТ «Київстар» із Державною службою України з питань захисту персональних даних. Його завданням є формування концептуальної основи єдиного підходу до створення ефективних систем управління персональними даними в підрозділах компанії.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com
|
Tweet |
Прикріплений файл | Надіслати на E-mail Версія для друку |