«Київстар» оголосив старт нової соціальної кампанії «За безпеку дітей в інтернеті»
  
Автор:
«Київстар» оголосив старт нової соціальної кампанії «За безпеку дітей в інтернеті»

 

6 листопада 2012 року на прес-конференції у Києві телеком-оператор «Київстар» оголосив про старт нової всеукраїнської соціальної кампанії «За безпеку дітей в інтернеті». Мета ініціативи – підвищити обізнаність українських батьків про технічні засоби захисту дітей під час користування «Домашнім інтернетом».

Соціальна кампанія закликає українців «Підключити безкоштовно «Батьківський контроль» – новий соціальний сервіс для захисту від онлайн-загроз інтернет-користувачів персональних комп’ютерів, розроблений «Київстар» у співпраці з «Майкрософт».

«Захистити дитину в інтернеті можуть тільки батьки, – розповідає директор з корпоративних зв’язків «Київстар» Жанна Пархоменко. – Нам уже вдалося переконати майже третину українців поговорити з дітьми про безпеку в інтернеті. Тепер ми закликаємо до конкретних дій та надаємо нашим клієнтам просте, зручне рішення – «Батьківський контроль». Завдяки новому безкоштовному сервісу батьки зможуть захистити дітей в онлайні та комплексно дбати про сімейну інтернет-безпеку. Особливо це важливо для батьків молодших школярів, які дарують дітям перший комп’ютер».

«Батьківський контроль» – єдине технічне рішення, що дозволяє дітям користуватися інтернетом безпечно та комплексно захищає комп’ютер від онлайн-загроз. Завдяки безкоштовному сервісу батьки можуть легко налаштувати своїм дітям доступ тільки до корисних сайтів, обмежити обмін особистими даними та спілкування з незнайомими користувачами, а також захистити від вірусних програм та «дорослого» контенту.

«Дослідження Microsoft показують, що в Україні діти часто знають про технічні засоби безпеки більше за своїх батьків. Батькам слід приділяти більше уваги тому, щоб захистити своїх дітей від потенційних загроз. Саме тому ми об’єднали наші зусилля з провідним телеком-оператором країни і допомогли створити технічне рішення – перший рівень захисту він онлайн-ризиків», – коментує директор з корпоративних комунікацій та соціальних програм «Майкрософт Україна» Ярина Ключковська.

Всеукраїнська кампанія «За безпеку дітей в інтернеті» реалізується «Київстар» у межах довгострокової соціальної програми «Безпека дітей в інтернеті» та триватиме впродовж листопада 2012 року. Зовнішню соціальну рекламу розміщено у великих містах України: Києві, Харкові, Львові, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі. Співробітники «Київстар» розкажуть про необхідність встановлення «Батьківського контролю» та пояснять основні кроки налаштування сервісу на батьківських зборах у школах по всій країні.

«Зробити інтернет максимально безпечним для дітей – обов’язок як батьків, так і держави. Сьогодні це необхідність, без якої дитина може наразитися на небезпеку сама, та, відкривши особисту інформацію, створити небезпеку для всієї родини. Ми підтримуємо дії бізнесу, що працює в напрямку створення безпечного інтернет-середовища для дітей та розробляє ефективні рішення для захисту від ризиків інтернету. В рамках створеної за дорученням Президента України міжвідомчої робочої групи з питань захисту дитини від шкідливої інформації на телебаченні, радіо та в Інтернеті об’єднуються зусилля державних органів влади, правоохоронних, громадських організацій, приватних компанії, ЗМІ, батьків. Ця робота є сьогодні частиною державної політики», – заявив Уповноважений Президента України з прав дитини Юрій Павленко.

Дізнатися більше про новий соціальний сервіс та безкоштовно завантажити програмне забезпечення українські батьки можуть y розділі послуги «Батьківський контроль» на сайті bezpeka.kyivstar.ua та на www.kyivstar.ua

Послуга надається без стягнення плати і є доступною для всіх користувачів інтернету, на домашніх комп’ютерах яких встановлена ліцензійні операційна система Windows XP, 7, 8.

 

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про соціальну програму «Київстар» «Безпека дітей в інтернеті»:

Соціальну програму «Безпека дітей в інтернеті» спрямовано на формування культури безпечного використання інтернету. Ініціатива реалізується «Київстар» з 2009 року. В партнерстві з Інститутом психології ім. Г.С. Костюка НАПН України «Київстар» видав перший в Україні посібник для батьків «Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі» і створив «білий список» рекомендованих дитячих сайтів. На основі «білого списку» фахівцями компанії впроваджено унікальну на телеком-ринку України соціальну послугу «Батьківський контроль» для мобільного телефону. Співробітники-волонтери «Київстар» постійно проводять семінари з онлайн-безпеки для школярів, їх батьків і вчителів по всій країні. У квітні 2012 року «Київстар» провів першу всеукраїнську соціальну кампанію «Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті». Заклик компанії не залишив байдужим кожного третього українця, кожен четвертий батько поговорив з дитиною про правила онлайн-безпеки. У листопаді 2012 року стартувала нова всеукраїнська соціальна кампанія «Київстар» «За безпеку дітей в інтернеті». «Батьківський контроль» – новий соціальний сервіс для захисту від онлайн-загроз інтернет-користувачів персональних комп’ютерів, розроблений у співпраці з «Майкрософт».

 

Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України.

«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com



Прикріплений файлПрикріплений файл Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку