Якість зв’язку «Київстар» на Новий рік – на відмінно! | |
Автор: kyivstar |
Новорічна ніч – традиційний період максимального навантаження на мобільну мережу. Щороку «Київстар» ретельно готується до збільшення кількості дзвінків, передачі повідомлень та даних. І цього року мережа оператора витримала «пікове» навантаження на відмінно. У ніч з 31 грудня 2012 року на 1 січня 2013 року у мережі «Київстар» пролунало 257 млн. дзвінків – на 1 млн. більше, ніж минулого року. В першу годину 2013 року було здійснено 28 млн. дзвінків – проти 29 млн. дзвінків рік тому. Значно – на 1,8 млн. – знизилась кількість відправлених SMS у «пікові» години – до 7,7 млн. за годину, але кількість надісланих MMS у Новорічну ніч зросла майже на 5% до 556 тисяч. Найбільший ріст продемонстрував об’єм передачі даних за технологією GPRS/EDGE – «пікові» навантаження цієї Новорічної ночі сягнули 1,46 ТБ у годину, що на 62% більше показника минулого року. «Можна впевнено стверджувати, що ця Новорічна ніч стала ніччю мобільного інтернету. Якщо й спостерігався невеликій ріст голосових дзвінків у порівнянні з 2012 роком, то різке падіння кількості SMS на тлі вибухового росту мобільного інтернет-трафіку, говорять про те, що абоненти «Київстар» повністю знаходяться у глобальному світовому тренді: SMS-листування рік за роком поступово заміщається обміном миттєвими повідомленнями через популярні інтернет-сервіси, а соціальні мережі вже стали невід’ємної частиною життя сучасного українця, – зазначив Василь Пантов, начальник департаменту управління якістю, «Київстар». – Щодо роботи мережі «Київстар», у Новорічну ніч вона витримала навантаження на оцінку «відмінно»!»
«Київстар» потурбувався про комфортне спілкування клієнтів під час свят.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com |
Tweet |
Прикріплений файл | Надіслати на E-mail Версія для друку |