«Київстар» знижує ціни на 50% на низку найпопулярніших послуг | |
Автор: kyivstar |
Впродовж 01-12 лютого 2013 року «Київстар» здійснить зниження ціни на низку найпопулярніших основних послуг мобільного зв’язку для клієнтів переважної більшості тарифних планів. Зокрема, для 20 мільйонів абонентів вартість SMS та MMS знизиться на 50%, і запроваджена можливість безкоштовного переходу на більш прогресивні пакетні тарифи. «Київстар» продовжує знижувати тарифи на найпопулярніші основні послуги мобільного зв’язку. Впродовж 01-12 лютого 2013 року в більшості тарифних планів передплаченого зв’язку буде на 50% знижено вартість послуг: · відправлення SMS на усі мережі мобільного зв’язку в Україні, · відправлення MMS на усі мережі мобільного зв’язку в Україні, · послуга «Зміна тарифного плану». Таке здешевлення відчують на собі понад 20 мільйонів клієнтів «Київстар» та djuice, які користуються як архівними тарифними планами, так і новими пакетними тарифами лінійки «Супер Київстар» та «Альо, квартал». Так, наприклад, в тарифних планах, де вартість SMS є 0,50 грн, абоненти після зниження ціни сплачуватимуть за цю послугу лише 0,25 грн. А в тарифних планах, де вартість SMS є 0,75 грн, абоненти сплачуватимуть за цю послугу 0,38 грн. Мінімальна вартість послуги MMS після зниження ціни буде 0,50 грн замість 1 грн. В тарифних планах, де вартість послуги MMS є 1,45 грн, абоненти сплачуватимуть 0,75 грн. Зниження цін на означені послуги відбувається щодня, починаючи з другого відправленого SMS та MMS. При цьому кількість SMS і MMS зі зниженою ціною – не обмежується. У низці масових пакетних тарифів буде додано нетарифіковані обсяги послуг. Так, у пакетних тарифах «Багато розмов», «SMS та розмови», «Довгі розмови», «Дзвони всім! Пиши всім!», «Розмовляй та пиши» обсяг нетарифікованих SMS в мережі збільшується зі 100 до 150 SMS. Вартість позапакетних SMS у цих тарифних планах також знижується на 50%. «Ми ініціюємо нову хвилю зниження цін на найпопулярніші основні послуги майже в усіх тарифних планах. Ці заходи здійснено не лише з огляду на збільшення доступності наших послуг для українців, але й на виконання вимог Антимонопольного комітету України щодо оптимізації тарифів і встановлення цін, орієнтованих на максимальне задоволення потреб споживачів, — коментує Тарас Пархоменко, директор з маркетингу «Київстар». — Знижуючи ціни на найпопулярніші основні послуги мобільного зв’язку на 50%, ми забезпечуємо більше можливостей для абонентів. Також ми створюємо умови для переходу клієнтів архівних тарифів на нові, максимально вигідні для них пакетні пропозиції». «Київстар» запровадив у вересні 2012 року прогресивну і максимально вигідну для клієнтів лінійку пакетних тарифів «Супер Київстар» та «Альо, квартал», де за невелику щоденну абонентну плату у розмірі 1 грн абонентам надається пакет нетарифікованих хвилин — щодня від 70 хвилин і більше. «Київстар» пропонує користувачам архівних тарифів перейти на нові з послугою «Зміна тарифного плану». Перша зміна тарифу безкоштовна. Для тих, хто користується послугою другий та подальші рази, її вартість знижено на 50%. Також у грудні 2012 року запроваджено послугу «SuperVisa» — безпрецедентно низькі тарифи на послуги міжнародного роумінгу (0,80 грн за хвилину) у найбільш популярних напрямках. «Київстар» знижує ціни на найбільш популярні основні послуги та надає варіанти комерційних пропозицій для клієнтів, відповідно до їх вимог і потреб.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com |
Tweet |
Прикріплений файл | Надіслати на E-mail Версія для друку |