На «Тарасовій Горі» навчали важливості тверезого водіння | |
Автор: CaнИнБeв |
З 4 по 7 червня понад 5000 байкерів зібрались у Черкаській області на мотофестивалі «Тарасова Гора 2015». Гостей із України та інших країн розважали «Kozak System» і «Брати Гадюкіни», ведучим заходу став телеведучий та байкер Геннадій Попенко. Освітньо-розважальний ігровий проект для байкерів підготували і представники компанії САН ІнБев Україна, яка піклується про безпеку учасників дорожнього руху. У рамках соціальної ініціативи «ВИПИВ?! ЗА КЕРМО НЕ СІДАЙ!», направленої на підвищення рівня відповідальності українських водіїв, вони організували захопливу гру «До/після». За правилами гри, її учасникам потрібно було двічі успішно проїхати по міні-трасі за допомогою іграшкових машин на радіокеруванні. У перший раз гравцям нічого не заважало дійти до фінішу без аварій і майже всі успішно впоралися із завданням. А ось наступний заїзд дався всім учасникам зі значними труднощами та не обійшовся без «втрат». Справа у тому, що цього разу їм належало пройти всю трасу в спеціальних окулярах, які імітують стан алкогольного сп’яніння, і, як то кажуть, відчути різницю. «Чесно кажучи, було цікаво пограти машинками на радіокеруванні в окулярах, які імітують стан «алкогольного сп’яніння». Виявилось, пройти трасу було значно складніше, ніж здавалося спочатку. Гра грою, але всім нам варто пам’ятати, що життя – це не іграшка, котру можна розбити та полагодити. І що більше у нас буде відповідальних водіїв, тим безпечніше будуть українські дороги», – впевнений Ашот Арушанов, президент фестивалю «Тарасова Гора». «Для нас як для виробників та ініціаторів соціальної ініціативи вкрай важливо нагадувати прихильникам пива про відповідальність на дорозі та небезпеку водіння у нетверезому стані. Аби донести цей месседж якнайбільшій кількості учасників мотофестиваля, ми вирішили зробити це у максимально зручній і захопливій ігровій формі», – говорить Денис Хрєнов, в. о. генерального директора компанії САН ІнБев Україна. Інформаційна довідка: ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. |
Tweet |
Надіслати на E-mail Версія для друку |