Лідери думок разом із брендом Corona відсвяткували початок літнього сезону | |
Автор: SPN_Communications |
Запальна музика, невеликий спритний кабріолет, струнка дівчина та хлопець, ніби з фільмів про пляжних рятувальників, і пам’ятні подарунки. Все це створювало особливий настрій літнього блаженства та мрій про майбутні подорожі в дусі Corona, яким бренд ділився зі знаменитостями та жителями Києва. Напередодні літнього сезону Corona запросила всіх на свіже повітря до сонця, щоб разом насолодитися найкращими моментами життя – тут і зараз, тим самим давши старт новій літній кампанії «Thisisliving». Нова концепція мексиканського пива №1, що представлена на українському ринку, заснована на філософії відпочинку та релаксу «Thisisliving» – це заклик до дії, адже не завжди для того, щоб відчути себе на пляжі, потрібен пісок і океан. Це стан душі, який можуть доповнити кілька ковтків Corona. Делегати літнього настрою Corona на брендованому кабріолеті завітали в гості до популярних блогерів, ведучих, співаків, журналістів, діджеїв та інших лідерів думок. Приємними враженнями прo Corona з хештегом «Thisisliving» поділилися в соцмережах телеведучий Андрій Джеджула, учасник групи «Агонь» Микита Горюк, блогер Артем Травкін, DJ Tommy Lee, переможець 5 сезону «МастерШеф» Євген Клопотенко, учасник «Х-Фактор» Олександр Кривошапко, телеведучий В’ячеслав Соломка, лідер гурту O.Torvald Євген Галич, телеведуча і блогер Поліна Логунова та багато інших. Роз’їжджаючи містом, прикрашений фірмовими кольорами кабріолет Corona привертав увагу перехожих. Багато хто охоче робив фотографії на його фоні та танцював під веселу музику, що звучала з магнітофона-бумбокса. Весь тиждень бренд Corona дарував радість, створював святковий настрій і передчуття сезону, коли рутина і монотонність життя хоч ненадовго поступляться місцем відпочинку та безтурботності. «В основі бренду Corona – особливий настрій літнього релаксу. Це моменти, яким віддаєшся на всі сто і проживаєш їх на повну, коли можна дати собі перепочинок і не потрібно метушитися або влагоджувати проблеми, а можна просто мріяти та бути щасливим. Саме цим ми хотіли поділитися з людьми, яким близька наша філософія, а через них – і з кожним українцем», – каже Дар’я Селінна, старший бренд-менеджер преміум-брендів компанії САН ІнБев Україна. Інформаційна довідка: ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2015 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 32,4% у натуральному вираженні за даними міжнародної соціологічної маркетингової компанії Nielsen Holdings N.V. https://www.facebook.com/Coronaextraukraine За додатковою інформацією звертайтеся: Ірина Кальницька Моб.: +38 050 3311891 Аліна Громова |
Tweet |
Надіслати на E-mail Версія для друку |