6 квітня 2017 р.
  
Автор:

BUD виходить на український ринок із пивом, яке містить 0,0% алкоголю

У квітні харківське відділення САН ІнБев Україна розпочало випуск BUD Prohibition Brew, вміст алкоголю в якому – 0,0%, а смак не відрізняється від класичного лагеру.

Для виготовлення пива використовуються вода, солод, рис і хміль. Букові стружки поліпшують процес бродіння, насичуючи пиво вуглекислотою та надаючи м’якості смаку, що є відмінною рисою «Короля пива». На останньому етапі виробництва застосовується унікальна технологія деалкоголізації, завдяки якій пиво втрачає алкоголь, зберігаючи автентичний смак BUD.

Назва BUD Prohibition Brew — це данина пивоварним традиціям бренду, а також нагадування про часи Prohibition Era, тобто «Сухого закону», запровадженого в США в 1920-х. У ті роки BUD одним із перших розпочав виробництво безалкогольного пива. Сьогодні, майже через сто років, «Король пива» відродив традицію, створивши Bud Prohibition Brew безпрецедентної якості.

«Запуск BUD Prohibition Brew з 0,0 % алкоголю  став відповіддю на підвищений інтерес споживачів до безалкогольного пива не тільки в Україні, а й в усьому світі, – говорить Вероніка Куца, старший бренд-менеджер ТМ BUD компанії САН ІнБев Україна. – Безалкогольна новинка – ідеальний вибір для робочого ланчу або ж для тих, хто за кермом. З BUD Prohibition Brew ви переконаєтеся, що можна насолоджуватися улюбленим пивом навіть, коли вживання алкоголю є небажаним або неможливим. Наша компанія послідовно просуває ідею відповідального споживання пива. Саме тому запуск новинки є важливим етапом реалізації міжнародної програми корпоративної соціальної відповідальності».

Інформаційна довідка:

Всесвітньо відомий «Король пива» BUD був уперше представлений Адольфусом Бушем ще в 1876 році. Відтоді й досі BUD вариться з дотриманням високих стандартів якості, незмінних із плином часу. BUD – це лагер в американському стилі: середньої щільності, ароматний, із легкою гірчинкою. Зварений з ячмінного солоду вищого ґатунку та суміші найкращих сортів хмелю, BUD називають іконою американських цінностей. BUD сьогодні – це більше, ніж відмінне пиво. Це культовий бренд для декількох поколінь успішних, вільних духом людей, яких об’єднує жага кращого.

ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2016 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 30,0% у натуральному вираженні за даними міжнародної соціологічної маркетингової компанії Nielsen Holdings N.V.

https://www.facebook.com/SUNInBev.UA

http://www.suninbev.com.ua/


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті